Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt vanvittigt godt tilbud

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovsa - glemte da også lige.....

Jeg har faktisk bestilt flere gange hos Jesper - med stor glæde og tilfredshed for os som familie.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:22

Bennie Larsen:

Det var sandelig ikke ment som et "angreb" på dine udtalelser - nærmere blot en konstatering.

Jeg betragter det nu heller ikke som et "angreb" :)
Jeg tillader mig blot at give svar på tiltale, eftersom du stiller mig et spørgsmål, samt kommer med en opfølgende konstatering.

Men måske Jespers tilbud får lidt mere boost nu hvor vi har denne lille debat, så bliver indlægget jo "boostet" hele tiden her på amino, så det er jo ikke så skidt endda Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der nogen, som har fået det forkerte ben ud af sengen her til mogen?

Lad dog vær med at hakke manden, fordi han gør opmærksom på et godt tilbud...

Ham der har webshoppen, er jo os her på Amino, og ville han lave reklame, så havde han sikkert selv gjort opmærksom på det...

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:24

Fashion-Seller:

Er der nogen, som har fået det forkerte ben ud af sengen her til mogen?

Lad dog vær med at hakke manden, fordi han gør opmærksom på et godt tilbud...

Ham der har webshoppen, er jo os her på Amino, og ville han lave reklame, så havde han sikkert selv gjort opmærksom på det...

Mht. det forkerte ben, så ved jeg ikke hvem du hentyder til, men mit ben og humør har det helt fint, så det må være nogen af de andres debattører :)

Jeg kan heller ikke se hvem der hakker på manden -  der er tale om en konstruktiv og saglig debat her af den optimale måde at bringe et budskab/tilbud på, det mener jeg bestemt er gavnligt for både debatten, trådstarter og amino generelt.

Hvis nogen er uenige i min betragtninger omkring måden at frembringe et sådant budskab eller tilbud, er jeg meget lydhør overfor modargumenter. Meget gerne velfunderede og sagligt argumenteret, så det kan tages til efterretning og overvejelse i forhold til hvad der er det mest optimale. 

Og nej, jeg er ikke sur :)  Men tendensen der ind imellem sniger sig ind på amino med at man ikke må have lov at komme med konstruktiv og velargumenteret kritik er i mine øjne lidt kedeligt. Vi kan ikke alle sidde og sige "thumbs up, godt gået". Der skal sgu noget modspil til at skabe en god debat.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 16:50

Så rolig alle nu - der er slet ikke tale om hverken skænderi eller mundhuggeri - det er vejret alligevel for godt til.

Tak for støtte og tak for konstruktiv kritik.

Jeg ville nu kun gøre opmærksom på et godt tilbud - og det står jeg stadig ved (at jeg ville).

Nyd dagen - tá en kølig - og ha det rart alle

Bennie

Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:39

Selvom jeg er hustruen - kan jeg kun være enig. Det er et knald godt tilbud.

Hilsen familiemoderen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:54

Jeg synes helstegt pattegris ser godt ud.

72 kr. pr. person incl. grill , kul og svin , leveret og afhentet - det lyder fristende til en lille sommerfest Smile

Mvh

Jesper

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 19:48

Jesper Laugesen:

Jeg synes helstegt pattegris ser godt ud.

72 kr. pr. person incl. grill , kul og svin , leveret og afhentet - det lyder fristende til en lille sommerfest Smile

Mvh

Jesper

Tag mig bare på ordet, Jesper - det er en oplevelse. Har selv bestil en.... Jeg ser umiddelbart kun et eneste problem.

Man kan tage en frygtelig masse "kølige" indenbords, i den tid grisen grilles - men jeg glæder mig nu alligevel til vores grillfest

Bennie

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 19:50

Og det er vel at mærke 72 kr. pr. kg pattegris..... ikke så ringe endda

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:01

Det tilbud kan jeg nu ikke finde nogen steder? Her koster det kr. 120,00 pr. person.

Ikke kr. 72,00 og ikke pr. kg.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)