Er der nogen, som har fået det forkerte ben ud af sengen her til mogen?
Lad dog vær med at hakke manden, fordi han gør opmærksom på et godt tilbud...
Ham der har webshoppen, er jo os her på Amino, og ville han lave reklame, så havde han sikkert selv gjort opmærksom på det...
Mht. det forkerte ben, så ved jeg ikke hvem du hentyder til, men mit ben og humør har det helt fint, så det må være nogen af de andres debattører :)
Jeg kan heller ikke se hvem der hakker på manden - der er tale om en konstruktiv og saglig debat her af den optimale måde at bringe et budskab/tilbud på, det mener jeg bestemt er gavnligt for både debatten, trådstarter og amino generelt.
Hvis nogen er uenige i min betragtninger omkring måden at frembringe et sådant budskab eller tilbud, er jeg meget lydhør overfor modargumenter. Meget gerne velfunderede og sagligt argumenteret, så det kan tages til efterretning og overvejelse i forhold til hvad der er det mest optimale.
Og nej, jeg er ikke sur :) Men tendensen der ind imellem sniger sig ind på amino med at man ikke må have lov at komme med konstruktiv og velargumenteret kritik er i mine øjne lidt kedeligt. Vi kan ikke alle sidde og sige "thumbs up, godt gået". Der skal sgu noget modspil til at skabe en god debat.