Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Champange for et godt Logo

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
En af mine gode venner mangler et godt Logo til sin virksomhed, han er lige startet.

Hans firma navn er "Champagnel".

Hvis du har et forslag, vil han blive glad hvis du sender det til : erikws@mail.tele.dk 

Kan han bruge logoet, vil han sende en god flaske champange retur som tak for hjælpen.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 22:01
det var ikke meget info?

kan du komme med lidt mere.. tror ikke du får så mange henvendelser på dette 

Tilmeldt 26. Mar 05
Skrevet kl. 22:06
Champange, Frankrig.

Total iorden champange.

Men ellers tror jeg ikke der er nogen krav til hvordan det skal tage sig ud. Så der er vel frit spil...

Du kan evt. skrive til ham og høre om der skulle være mere eller andet.

Jeg ville bare mene skulle han ha hjælp fra nogen, som selv har en interesse som selvstændig, så må det være AMINO.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 07:42
Har han fødselsdag? Eller mener du, at hans ide om at starte som selvstændig er grund nok til at vi skal forære vores ydelser væk?

Nej, lad os få det til at se lidt mere seriøst ud. Lad ham selv komme på banen med tanker og ideer vedr. hans virksomhed. Hvad er det han vægter som vigtige værdier, hvorfor udskiller HANS champagne sig fra resten af feltet, hvad gør hans virksomhed anderledes?

Og så kan han bede om et tilbud på design af logo, for ellers er der sikkert masser af skolebørn med kreative ideer, der sikkert gerne vil gøre det for en Cornetto...

Husk, vi er proffessionelle her - det er ikke bare en gavebod.

Tilmeldt 26. Mar 05
Skrevet kl. 07:56

Til Hr. Ellegaard.

Det er jo så dit bud på hvordan man kunne løse sådan en opgave. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19
Dato: 20-11-2006 22:05:55
Forfatter: maximal_dk

Jeg ville bare mene skulle han ha hjælp fra nogen, som selv har en interesse som selvstændig, så må det være AMINO.

Hvordan vi kan have en interesse i at forære vore ydelser væk, forstår jeg ikke helt.

Men hvis du vil lave en konkurrence for at få lavet et logo, så skriv dog det. Jeg holder mig ligeså stille udenfor, da jeg også har en biks, der gerne skal løbe rundt. Der findes dog hobbyfirmaer, der sikkert gerne vil byde ind på en sådan opgave. Flere informationer er dog nødvendigt, og så kunne det da også være rart, om manden selv kunne melde sig på banen.

Må vi se giraffen!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:26

_

(  )

\\  \

\

Her er mit bud på et logo.

Skal jeg komme med et seriøst bud, så må vi have formuleret en opgave, som jeg kan tjene penge på.

Jeg må bakke Morten og Bettina op.

(logoet skal forestille en champagneprop og nogle strint)

(EDIT: Nå for faen - det kommer altså til at se lidt sjovt ud i comic sans med ekstra linieskift) 

mvh Hans

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:33

Amino-priser på logoer starter vel som regel ved 1.000 kr. og opefter, hvor de fleste vel ligger omkring 1.500-2.000 kr. Det er ihvertfald de tilbud jeg husker (og selv har fået det lavet til).

Så hvis der tilbydes én flaske Champagne for arbejdet, så skal det godt nok være en god Champagne! Hvis nu logoet skal betales i boblende dråber, hvorfor så ikke sige, at prisen på arbejdet betales i Champagne i forholdet 1:1. Altså, koster logoet 1.500 kr. at få lavet, så sendes der 5 flasker som har en værdi af 300 kr. pr. flaske (eller hvad de nu koster).

Så er det jo lidt mere fair... (i mangel af bedre ikon)

mvh Carsten

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:35

Champagne

Og her er mit bud....

Rettelse: Arrh... Carsten kom før mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt