Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-LEX 10 cs SEO-LEX 11

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

I mangel på bedre steder at stille mit spørgsmål, prøver jeg her. (Så får Thomas også lidt reklame ud af det :) )

Kan Thomas eller andre løfte sløret for hvad forskellen kommer til at være på de 2 bøger?

Er SEO-LEX 11 en overbygning på 10'eren med mere avancerede strategier, eller er holder den samme sværhedgrad, men med andre aspekter?

Mvh Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:58

er seo-lex 11 lanceret?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:00

Lars Meyer:

er seo-lex 11 lanceret?

Den udkommer fredag!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:36

Hej

SEO-LEX 11 udkommer på fredag - hen på dagen. Og den er udvidet med yderligere 23 sider (og der står altså meget på hver side i SEO-LEX ;-) ). Der er også videoer med - otte af slagsen - der viser tips og tricks. Der er helt nye kapitler med om diverse emner, og der er opdateret på stort set alle sider i forhold til sidste nye viden.

SEO-LEX 11 koster 1.495 kr. ekskl. moms - har du allerede SEO-LEX 10, er opgraderingsprisen kun 395 kr. ekskl. moms.

Og så er det jo, at en del allerede har snuppet det tilbud, der blev lanceret for et par timer siden:

Køb SEO-LEX 10 til 895 kr. inden fredag - og opgrader for 395 kr. efter fredag. Så har du en SEO-LEX 11 til 1.290 kr. Og det er jo en besparelse på 205 kr., der også er værd at tage med. Tilbuddet er sendt ud til dem, der har downloadet SEO-LEX Light, og linket til rabatten er her: http://www.seo-lex.dk/spar

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:59

Thomas > Husk at gøre klar til kæmpe trafik boost på dit site på fredag når du releaser Seo-Lex 11 Stick out tongue

Der er helt sikkert mange interesserede, der sidder klar med køb-knappen - dejligt at tænke på, ikke?

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 22:07

Dvs. at SEO-LEX 11 indeholder alt det SEO-LEX 10 indeholder plus mere til?

Mvh Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:04

Mikael Hostrup:

Dvs. at SEO-LEX 11 indeholder alt det SEO-LEX 10 indeholder plus mere til?

Mvh Mikael

Ja - alt indholdet fra 10 men i opdateret form. Og dertil nye kapitler, videoer og tilføjelser til eksisterende kapitler.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:07

Lars Meyer:

Thomas > Husk at gøre klar til kæmpe trafik boost på dit site på fredag når du releaser Seo-Lex 11 Stick out tongue

Der er helt sikkert mange interesserede, der sidder klar med køb-knappen - dejligt at tænke på, ikke?

Jo tak - jeg krydser fingre for, at Cygnet (de styrer salgsplatformen) har kridtet banen op. Jeg glæder mig til at tilbyde opgraderingen - ikke mindst videoerne (i HD og det hele), som dels guider gennem ting som Webmaster Tools og dels indeholder lidt knapt så kendte tips og tricks. Nå ja - og der er også en video, der viser, hvordan man kan superoptimere sine billeder uden at kende det mindste til teknik. Og det er jo ret vigtigt nu, hvor Google vægter loadtid også.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er SEO-LEX 11.0 frigivet til salg. Prisen for en opgradering fra version 10 til version 11 er 395 kr. ekskl. moms.

Version 11 er udvidet med 23 nye sider, over en times video, masser af opdateret indhold i de "gamle kapitler" osv. Og så får du i øvrigt et helt kapitel fra den betalte version af Analyticsbogen med som en lille bonus.

Smut forbi med det samme og få forspringet på www.seo-lex.dk

God weekend!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:14

Tror du at du vil komme med lidt statistik over hvor mange salg du får lavet på opgraderinger hen over en given periode?

Jeg synes nemlig det er yderst interessant at høre om faglige danske e-bøger og salgsoplag kontra markedsføringsindsatsen. Måske jeg selv skriver en bog en dag om et eller andet...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)