Af ren nysgerrighed klikkede jeg lige på reklamen for TDCs WebMore tjeneste, det så interessant ud. Men der mangler nu lige et par småting før jeg føler mig overbevist om, at jeg roligt kan lade dem tage sig af så væsentlæige ting som email, kundestyring, website osv. Jeg endte nemlig på en side med følgende ordlyd: Page not foundNo umbraco document matches the url 'http://www.tdcwebmore.dk/produkter/it-erhvervspakke/it-erhvervspakkeplus-specifikationer/?utm_source=amino.dk&utm_medium=banner_930x180&utm_content=erhvervspakke&utm_campaign=tdcw_mscampaign'umbraco tried this to match it using this xpath query'/root/node/node [@urlName = "produkter"]/node [@urlName = "it-erhvervspakke"]/node [@urlName = "it-erhvervspakkeplus-specifikationer"]') This page can be replaced with a custom 404 page by adding the id of the umbraco document to show as 404 page in the /config/umbracoSettings.config file. Just add the id to the '/settings/content/errors/error404' element. For more information, visit information about custom 404 on the umbraco website. This page is intentionally left ugly ;-) Jeg tror et UPS! vil være på sin plads... |
Lav forarbejdet færdigt før lancering...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)