Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogreklamer.dk - Online markedsføring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at starte en idé op, som jeg ikke ved, om vil bære frugt, men som heller ikke koster mig alverden. Jeg vil gerne høre Jeres meninger omkring denne idé.

Blogreklamer.dk er en blog for alle webshops som ønsker at få en alternativ og billig markedsføring af deres virksomhed(er). Det koster primært ingenting at deltage på blogreklamer.dk, dog står det frit for, om man vil donere nogle penge til min side, alt efter om din annonce bærer frugt mht. salg og flere besøgende på din egen hjemmeside.

Det kommer aldrig til at blive en fast betalingsside, da det er ren og skær fritidsprojekt fra min side, men som alle andre, så vil man jo gerne tjene lidt penge. Derfor bliver der også mulighed for at købe ekstra ordinære reklameplaceringer på hjemmesiden, men kun disse placeringer koster penge.

Alle kan frit tilmelde sig siden via en tilmeldingsform som kommer på hjemmesiden også. Af oplysninger kommer der krav om firmanavn, indehaver, CVR-nummer, adresse, telefonnummer og mailadresse. Disse oplysninger tjekkes selvfølgelig efter, inden virksomheden godkendes til hjemmesiden. Der er dog ingen krav om, hvad din side skal indeholde af produkter, så længe det er en side, hvor man kan købe produkter fra, om det så er tv, mad, vin, is, møbler og andet.

Alt efter, hvordan det går med planlægningen, kommer siden op inden sommeren rigtig går i gang. Virksomheder kan allerede tilmelde sig nu, via mail på anders@a-helbo.dk med emne ”Ansøgning til Blogreklamer.dk”. Alle nuværende tilmeldte bliver sat on-hold, indtil de modtager en mail, at de nu er godkendt, hvorefter der skal sendes en annonce samt annoncetekst til den mailadresse som kommer til at høre direkte til blogreklamer.dk.

Hvad er Jeres mening om denne side, og kender I andre som gør noget tilsvarende? Kom gerne med idéer og kritik. Alt kan bruges!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:55

hmm.. gratis reklame er vel altid godt..

men hvad skulle få folk som mig ind på din side og se reklamerne? det synes jeg ikke du skriver noget om (:

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:59

Det som jeg tænker, skulle få almindelige forbrugere, til at gå ind på min side for at kigge på annoncer, ville være at mange (måske ikke så kendte) webshops ligger her og muligvis er der mange af dem som kan skaffe produkter billigere, end andre. Der giver samtidig mulighed for de små webshops at få noget vækst.

Det kan også være at nogle webshops tilbyder billigere produkter, gavekort, rabatordninger til dem som besøger deres webshops, gennem blogreklamer.dk, men det kommer an på aftalerne mellem blogreklamer.dk og diverse webshops som nu engang skulle komme til at ligge på siderne.

Kom meget gerne med mere, hvis der er noget.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:16

Flere der har nogle forslag/meninger osv?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)