Hej Aminoer Jeg er ved at starte en idé op, som jeg ikke ved, om vil bære frugt, men som heller ikke koster mig alverden. Jeg vil gerne høre Jeres meninger omkring denne idé.
Blogreklamer.dk er en blog for alle webshops som ønsker at få en alternativ og billig markedsføring af deres virksomhed(er). Det koster primært ingenting at deltage på blogreklamer.dk, dog står det frit for, om man vil donere nogle penge til min side, alt efter om din annonce bærer frugt mht. salg og flere besøgende på din egen hjemmeside. Det kommer aldrig til at blive en fast betalingsside, da det er ren og skær fritidsprojekt fra min side, men som alle andre, så vil man jo gerne tjene lidt penge. Derfor bliver der også mulighed for at købe ekstra ordinære reklameplaceringer på hjemmesiden, men kun disse placeringer koster penge. Alle kan frit tilmelde sig siden via en tilmeldingsform som kommer på hjemmesiden også. Af oplysninger kommer der krav om firmanavn, indehaver, CVR-nummer, adresse, telefonnummer og mailadresse. Disse oplysninger tjekkes selvfølgelig efter, inden virksomheden godkendes til hjemmesiden. Der er dog ingen krav om, hvad din side skal indeholde af produkter, så længe det er en side, hvor man kan købe produkter fra, om det så er tv, mad, vin, is, møbler og andet. Alt efter, hvordan det går med planlægningen, kommer siden op inden sommeren rigtig går i gang. Virksomheder kan allerede tilmelde sig nu, via mail på anders@a-helbo.dk med emne ”Ansøgning til Blogreklamer.dk”. Alle nuværende tilmeldte bliver sat on-hold, indtil de modtager en mail, at de nu er godkendt, hvorefter der skal sendes en annonce samt annoncetekst til den mailadresse som kommer til at høre direkte til blogreklamer.dk. Hvad er Jeres mening om denne side, og kender I andre som gør noget tilsvarende? Kom gerne med idéer og kritik. Alt kan bruges! |
hmm.. gratis reklame er vel altid godt..
men hvad skulle få folk som mig ind på din side og se reklamerne? det synes jeg ikke du skriver noget om (: