Det er vist noget af en radikal ting at gøre blot for at slippe for den slags :) i øvrigt er der skam også virus/orme der går efter sårbare linux systemer. |
Hej Lars
Ja du har helt ret. Det skal være så simpelt som muligt. Jeg aner intet om sådan noget så hvis jeg skal til at definere en masse og sætte en masse op, så er jeg helt blank. Jeg har kigget både på avast og bitdefender som der tidligere blev foreslået. Men der er en masse at vælge imellem og helt ærligt så kunne de lige så godt spørge om jeg vil købe kuglepenne eller biler og jeg ville stadig ikke vide hvad jeg skal vælge.
Jeg vil gerne betale for at det er enkelt, brugervenligt og gerne så automatisk som muligt - også gerne opdateringerne. Og så må det gerne inkludere muligheden for automatisk at scanne mails. Også så der på de udgående mails står "denne mail er scannet af..." Det burde også give mine kunder etc. lidt tryghed.
Nu skal jeg endelig til at have lidt sikkerhed og så skal det også gøres ordentligt
)
Forresten nu når vi er ved sikkerhed.......... Jeg skal også til at lave back up. Jeg har købt en ekstern harddisk. Kan jeg ikke bare kopiere min kundemappe med alle de filer der er kunderelateret, derover og så er den hjemme?? Eller er der en måde også at lave back up af programmer så jeg ikke skal til at installere alt igen hvis det nu går galt??
Hilsen Morten