Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg besøgende til at deltage i min konkurrence

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lavet en lille konkurrence på min hjemmeside: http://www.kursusme.dk/?type=sektion&id=71&menuItemId=0

Jeg kan se at der har været pænt mange inde for at se på min side, siden konkurrencen gik i luften i fredags. Men ... der er næsten ingen, der har ønsket at deltage og sende et svar (ca. 10 % af de besøgende har svaret).

Jeg vil gerne høre jeres mening om konkurrencen? Er det en rimelig %-del, der svarer? Er jeg for utålmodig? Og kommentarer i øvrigt ;o)

Mvh. Sanne

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 18:16

En lille kommentar: du bør overveje at fjerne admin-linket i menuen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 18:23

Synes det er en lille procentdel, men tror det skyldes at konkurrencen kræver at folk kigger på samtlige sider på dit website.

Hvis formålet er at få folk tilmeldt dit nyhedsbrev, ville jeg lave konkurrencen nemmere, bare for at få folk til at deltage - måske et enkelt spørgsmål hvor svaret findes på forsiden.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 15:40

Jeg er enig med Per angående at konkurrencen skal gøres lettere, hvis det drejer sig om tilmeldinger til nyhedsbrev. Drejer det sig om at få de besøgende rundt på siden. Så sker det ihvertfald, medmindre man gætter på antallet af clips.

Jeg ledte siden rundt efter clips, og så udelukkende efter clipsene, og derfor var jeg ikke opmærksom på sidens indhold, desværre.

Angående det med, at der ikke er så mange, som svarer. Så ved jeg ikke om jeg opfatter det forkert. Men fra forsiden af, kunne jeg ikke umiddelbart se konkurrencen andet end i siden med menuen. De besøgende har måske ikke set konkurrencen?

Noget helt andet er, at det er lidt svært at se, hvilken kategori man er inde under i menuen, da farve/størrelses ændringen er minimal. Bare noget jeg lade mærke til, og gjorde min søgning efter clipsene sværre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17

Tak for jeres svar og kommentarer. De er taget til efterretning Smile

Mine konklusioner er: hvis konkurrencen går ud på (kun) at få mails til nyhedsbreve, så kan man nøjes med at lede besøgende ind på konkurrence siden. Hvis man vil ha' at de skal rundt på siderne er det bedre at stille spørgsmål, som skal besvares ud fra siderne, det ved jeg så til næste gang.

Jeg ka se, at det har givet en del trafik ind på siden, desværre ikke så mange deltagere, men det kan nås endnu.

Foreløbig skal der udtrækkes 3 vindere (1 vinder pr. 25 deltagere) og det synes jeg er helt pænt.

Mvh. Sanne

Du kan nå det endnu: Vind et gratis kursus i hukommelsesteknik www.kursusme.dk/?type=sektion&id=71

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)