Partner/investor søges til nystartet enkeltmandsfirma med nyt golfkoncept Firmaet ligger i Nordjylland. Lidt om mig: Jeg har længe gået med tanken om at finde en samarbejdspartner som kunne supplere mig og mine kompetencer i udvikling og drift af firmaet. Jeg har tit brug for en sparring i udvikling af firmaet Jeg er praktiker, ídemand, kreativ, bredt kendskab til diverse materialer, beskyttelser og produktion af prototyper. Lidt om dig som investor/partner: Du har flair for salg, markedsføring , branding måske kendskab til designmarkedet. Interesseret i at være med i udvikling af konceptet også globalt . Du er måske flersproglig. Du kan også blot være interesseret i at skabe udvikling med økonomisk investering. Skriv lidt om dig selv . Hvad du laver - din baggrund - geografi - |
Hej,
Efter gennemlæsning af dit indlæg, er jeg lidt i tvivl: Søger en investor, eller er det reelt en sparringspartner eller aktiv bestyrelse du har behov for?
Umiddelbart, så lyder det som om, at du ville få mest glæde af en aktiv bestyrelse.
Mvh Thor Mønsted