Hvad syntes I om denne idé. Jeg har set at mange små hjemmesider ikke tjener så mange penge på et affiliateprogram, jeg fik lige den tanke at om det ikke var en god idé at man lavde et affiliateprogram specielt designet til de personer der i forvejen godt ved at de ikke kommer til at tjene de der 1000 kroner om dagen, men snare er nede på de 15-20 kroner pr måned. Her går min idé ud på at alle de hjemmesider der er tilmeldt automatisk går ALL-IN med deres optjente penge i en lodtrænkning der foregår één gang hver måned. Lad os sige at der er 10.000 hjemmesider der er tilmeldt og de tilsammen har optjent en fælles pulje på lad os bare sige 200.000 kroner - så kan man feks sige at man laver 50 lodtrækninger á 4000 kroner. Hvad syntes I om det? Det kan være sådan at man kun kan tilmelde en side til programmet ( tjekkes igennem "bankoplysningenerne" 117 tilmeldte hjemmeside med sammen bankoplysninger dur jo ikke ) Der er måske opstå noget uretfærdighed hvis en gut har optjent 5 kroner og en anden gut har tjent 89 kroner og ham gutten med 5 kroner får en check på 4000 - mens 89-manden får nul og niks, men det kan man vel altid finde en løsning på. Nå, men hvad syntes i om idéen og ikke mindst findes der allerede sådan et program? Sidst men ikke mindst, er det lovligt at gøre det sådan, eller går det ind under spillelovgivningen eller sådan noget?
|
Hej Wonderboy,
Du har mange gode ideer, men den her tror jeg ikke på :-). Lige så snart folk tjener mere end 15 DKK om måneden, tror jeg, de vil springe fra :-). Desværre... men et sjovt input til branchen er det da :-).
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit