Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliateprogram lodtrækning for dem der tjener under 100 kroner pr måned.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad syntes I om denne idé. Jeg har set at mange små hjemmesider ikke tjener så mange penge på et affiliateprogram, jeg fik lige den tanke at om det ikke var en god idé at man lavde et affiliateprogram specielt designet til de personer der i forvejen godt ved at de ikke kommer til at tjene de der 1000 kroner om dagen, men snare er nede på de 15-20 kroner pr måned.

Her går min idé ud på at alle de hjemmesider der er tilmeldt automatisk går ALL-IN med deres optjente penge i en lodtrænkning der foregår één gang hver måned.

Lad os sige at der er 10.000 hjemmesider der er tilmeldt og de tilsammen har optjent en fælles pulje på lad os bare sige 200.000 kroner - så kan man feks sige at man laver 50 lodtrækninger á 4000 kroner.

Hvad syntes I om det?

Det kan være sådan at man kun kan tilmelde en side til programmet ( tjekkes igennem "bankoplysningenerne" 117 tilmeldte hjemmeside med sammen bankoplysninger dur jo ikke )

Der er måske opstå noget uretfærdighed hvis en gut har optjent 5 kroner og en anden gut har tjent 89 kroner og ham gutten med 5 kroner får en check på 4000 - mens 89-manden får nul og niks, men det kan man vel altid finde en løsning på.

Nå, men hvad syntes i om idéen og ikke mindst findes der allerede sådan et program? Sidst men ikke mindst, er det lovligt at gøre det sådan, eller går det ind under spillelovgivningen eller sådan noget?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:39

Hej Wonderboy,

Du har mange gode ideer, men den her tror jeg ikke på :-). Lige så snart folk tjener mere end 15 DKK om måneden, tror jeg, de vil springe fra :-). Desværre... men et sjovt input til branchen er det da :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 21:54

Casper, IOOS Internet:

Hej Wonderboy,

Du har mange gode ideer, men den her tror jeg ikke på :-). Lige så snart folk tjener mere end 15 DKK om måneden, tror jeg, de vil springe fra :-). Desværre... men et sjovt input til branchen er det da :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hej Casper.

Det skal jo være sådan at folk ikke kan "stikke" af med 15 kroner, men bliver tvunget til at gå ind i lodtrækningen med mulighed for at vinde en kæmpe pose penge i forhold til søllede 15 kroner, jeg tror faktisk meget på at sådan et program kunne få succes, men igen ved jeg ikke om det kommer i konflikt med noget lovgivning - det kunne nemlig godt tænkes at det gjorde det.  

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nibe
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:00

Hvad hvis de en månede lige pludselig tjener 5000 kr?

Skal de så også være med.

Tror desværre ikke ideen.

Mvh Benjamin

Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:01

Jojo... men du kan jo ikke binder folk i flere år af gangen, og lige så snart omsætningen stiger så vil interessen for at få det hele udbetalt til sig selv også blive større. Det er sikkert meget sjovt at smide indskudet ind i en lodtrækningen, hvis siden alligevel ingen penge giver.

Så vil jeg også være med, og smide en side ind som giver 15 DKK om måneden (og i øvrigt glemme alt om den efterfølgende).,.. Lysten til at arbejde med ens sider vil jo helt forsvinde :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 22:20

Benjamin:

Hvad hvis de en månede lige pludselig tjener 5000 kr?

Skal de så også være med.

Tror desværre ikke ideen.

Mvh Benjamin

Nej, selvfølig skal de da ikke det Smile

Hvis man vinder en lodtrækningen får man de penge på en check ( uden risiko for at gamble dem væk ) som nævnt.

Hvis ens side ligepludselig går fra 15 kroner til 5000 kroner på en måned ( wauuu )- det skal naturligvis være sådan at man maks kan tabe 100 kroner i en periode hvis man mod alt forventning fik en masse clicks, i de ekstreme tilfælde skal der være mulighed for at man kan anmode om at få pengene udbetalt.  

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:33

Sjov idé. Det skulle vel være sådan at man fik ét lod for hver én krone man havde tjent, sådan at ham der tjente 15,- fik 15 lodder i konkurrencen.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 22:45

Casper, IOOS Internet:

Jojo... men du kan jo ikke binder folk i flere år af gangen, og lige så snart omsætningen stiger så vil interessen for at få det hele udbetalt til sig selv også blive større. Det er sikkert meget sjovt at smide indskudet ind i en lodtrækningen, hvis siden alligevel ingen penge giver.

Jeg kan godt se hvad du mener, men man kan jo prøve at ændre lidt i idéen f.eks at gøre det friviligt om man vil smide nogen af sine optjente penge i en lodtrækning - det kunne feks "købe" et lod til 15 kroner - man kan kun købe et lod pr måned - der er nok ikke meget fidus i det for dem der tjener kassen i forvejen, men de små der alligvel ikke tjener noget særligt kan jo for sjov skyld smide sine penge ind i puljen.

På programmets hjemmeside skal der selvfølig være en oversigt over de domænenavne der har vundet, så kan man lige skrive - hvad så dér dit heldige svin, altså gøre det sådan lidt  mere levende og community-agtigt, men det kan måske godt være at det kommer til at virke lidt for amatør-agtigt. Big Smile

Casper, IOOS Internet:

Så vil jeg også være med, og smide en side ind som giver 15 DKK om måneden (og i øvrigt glemme alt om den efterfølgende).,.. Lysten til at arbejde med ens sider vil jo helt forsvinde :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Nååå, det havde jeg ikke lige tænkt over, du har nok en pointe dér.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 22:52

Mathias Bak:

Sjov idé. Det skulle vel være sådan at man fik ét lod for hver én krone man havde tjent, sådan at ham der tjente 15,- fik 15 lodder i konkurrencen.

Hehe, ja sådan kunne man også gøre det Big Smile

P.S

Forresten er lidt nysgerrig fik du din iPhone til at virke?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:05

For hver 10 DKK man smider i projektet bliver man tildelt et lod. Så øges ens vinderchancer i takt med indtjeningen :-). Alternativt kan du overføre ideen til et pointsite, hvor alle brugerne tjener point som ryger i en pulje og der trækkes lod om dem... men jeg tror alt det her, kræver du findet et land med en tja... anderledes spillelovgivning end den vi har pt.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)