Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af logo til website søges

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

I forlængelse af denne trådhttp://www.amino.dk/forums/t/87652.aspx?PageIndex=1 leder jeg efter noget så farligt som GRATIS arbejdskraft.

Jep, you heard me.

Pointen er at jeg er en af folkene bag www.lærdet.dk, en non-profit side, og vi leder med lys og lygte efter et unikt logo der kan være med til at brande os effektivt. ...Og dermed en kompetent person der kan lave et sådant logo.

Vi har ingen penge at tilbyde, men vi skal gerne være både reference for grafikeren samt lægge et link til vedkommendes site ind i en "tak til" sektion af lærdet.dk.

Nogle interesserede, eller bliver jeg spammet til helvede for at lede efter gratis arbejdskraft?

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Morten:

Nogle interesserede, eller bliver jeg spammet til helvede for at lede efter gratis arbejdskraft?

Hvorfor skal andre arbejde gratis for dig, hvor du får noget ud af din side ?
Det er da almindelig logik, at vil man have lavet noget må man betale det det koster.
Jeg tror ikke ligefrem Amino ligner frelsens hær eller noget der minder om det.

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Easy Webhost:

Morten:

Nogle interesserede, eller bliver jeg spammet til helvede for at lede efter gratis arbejdskraft?

Hvorfor skal andre arbejde gratis for dig, hvor du får noget ud af din side ?
Det er da almindelig logik, at vil man have lavet noget må man betale det det koster.
Jeg tror ikke ligefrem Amino ligner frelsens hær eller noget der minder om det.

Det er almindelig Logik at man ikke spytter en masse vrøvl ud om ting man ikke aner en pind om :)

 

Jeg ville meget gerne lave et logo hvis jeg havde kompetencerne til det. jeg har en kammerat som skylder mig en tjeneste og jeg vil med glæde høre ham af senere iaften :)

 

Stay Tuned!

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det skader ikke at hælpe nogen engang imellem uden at forvente at få noget til gengæld. Amino er et mødested for iværksættere hvor vi ikke alene hjælper hinanden mod ydelser, men osse godt kan hjælpe uden at det er for egen vindings skyld.

@ Morten. Jeg vil gerne hjælpe, ganske gratis. Du kan sende en PB med info om jeres ønsker ifb.med  udarbejdelse af logo, form, farver, stil og evt. font.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

På den anden side ville det være ganske god stil i det mindste at tilbyde et symbolsk beløb på 500 kr!

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er den gode gamle amino ånd ?

For bare et år siden tænkte amino ikke så meget i penge som nu og var søde og rare og hjælpe hinanden..

Jeg ville da heller end gerne lave et logo/banner, mod et lille link i bunden af siden eller andet..

Der har været så god karma herinde, kan vi ikke finde den frem igen ?

 

Jeg kan desværre ikke lave ret pæne logoer, men kan du bruge et midlmådigt hjælper jeg gerne

 

Mikkel

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

På den anden side ville det være ganske god stil i det mindste at tilbyde et symbolsk beløb på 500 kr!

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Det er en non-profit side, og har du ondt af at nogen gerne vil hjælpe uden at kræve betaling for det?

Mvh. Rune.

 

Tilføj mig på Twitter

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, Rune, jeg synes bare, at det er god stil at give et symbolsk beløb for et andet menneskes arbejdsindsats.

Hvis 500 kr. vælter forretningen, så...

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)