Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meta tags & LinkAssistant.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

...Jeg mener at have hørt (og dermed ingen garanti for sandheden i) at google ikke bare "ikke bruger" meta-tags længere, men at de rent faktisk givere lavere rangering til sider der "spammer" med deres metatags.

Okay så er det bare om at passe på, jeg tror da lige at jeg skal mindske antallet  af tags.

Er der ikke en opdateret guideline for meta-tags et eller andet sted, så man kan begerde sig med dem?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:48

Hej Frank,

Nu har jeg ikke særlig meget forstand på det her, men skal det forstås sådan, at metatags er ligegyldige for min rangering på google, og at det kun er mine titletags, der er af betydning?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:31
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg ikke særlig meget forstand på det her, men skal det forstås sådan, at metatags er ligegyldige for min rangering på google, og at det kun er mine titletags, der er af betydning?

Hej Thomas,

Det er rigtigt forstået. Meta keywords og description spiller ikke nogen rolle for din rangering i Google, mens title er temmeligt vigtigt.

Ved meta description er det dog som oftest værd at huske at inkludere de vigtigste søgeord for en side i teksten, da det øger chancen gevaldigt for at din meta description bliver brugt af Google som snippet (brødtekst) i søgeresultaterne.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:19

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:18
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Rune Gjersvik:

Er der ikke en opdateret guideline for meta-tags et eller andet sted, så man kan begerde sig med dem?

Mvh. Rune.

Jo - og det sjove er, at den artikel jeg skrev om emnet i 2007 stadig er lige aktuel: http://www.thomas-rosenstand.dk/meta-keywords-tags

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 04:41

Tilføj mig på Twitter

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)