Kære dejlige Amino'er hvis i gerne vil abonnere på mine talkshows kan i følge mig på Twitter: http://Twitter.com/DOTalkshow eller få en mail hver gang der kommer nyt fra mig, send mig blot en mail hvori der står du gerne vil følge mine talkshows. ThomasDeOliveira@jubii.dk
Det er som om, at spørgsmål og svar slet ik hænger sammen!
Jeg tror det er en rigtig vigtig del at have ide facen delt op i 3 dele, og hvis man gør dette holder man derved fokus på sit nuværende projekt/forretning på en fornuftigt og overskuelig metode som ikke kræver forvirring af alle mulige andre ideer.
Lige et tip: Du har sørget for, at der lyst tændt bag dig. Og det gør faktisk, at du selv bliver endnu mørkere, for kameraet er meget mere interesseret i at fokusere på det, der er lys på. Så hvis du sørger for, at lyset er på dig og ikke bag dig, vil du blive meget tydeligere på skærmen.
Keep it up! Du kan jo evt. lave en del 2 af denne podcast, hvor du tænker lidt over, hvordan man holder fast på idéerne, når realiteterne begynder at ville lave om på idéerne. Altså når man fx vil starte med at sælge bananer, men det bliver så besværligt at få i gang, så man ender med at sælge tøjklemmer - fordi det er lettere.
Jeg tror det er en rigtig vigtig del at have ide facen delt op i 3 dele, og hvis man gør dette holder man derved fokus på sit nuværende projekt/forretning på en fornuftigt og overskuelig metode som ikke kræver forvirring af alle mulige andre ideer.
Der står jeg af...
Hvis man bruger en masse tid på andre ideer, så holder man jo ik fokus på et nuværende projekt (taler af dårlig erfaring!)...
Der står jeg af...
Hvis man bruger en masse tid på andre ideer, så holder man jo ik fokus på et nuværende projekt (taler af dårlig erfaring!)...
At dele ideerne op i 3 facer er netop for at spare tid, det tager aller mindst 2 minutter..
Din video... Du får ideen, og putter den i skuffen, finder den frem og laver konceptet, og putter den i en mappe (groft beskrevet)... Nu siger du så, at det kan gøres på 2 min pr fase...
Men det var slet ik min pointe... Du får et spørgsmål, og svare slet ik på det... Det du beskriver har intet med fokus på sin forretning at gøre...
Du beskriver idebehandling, men det var jo ik det Mikkel spurgte om!