Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor melder man fupmagere?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 23:14

HP1975:

Der står et eller andet sted i lovgivningen, at hvis et firma sender dig noget uden du har bestilt det (eller selvom du har afbestilt noget og de så sender det alligevel) så må man anse det som værende en gave og man kan beholde det uden beregning. Det er dem der har bevisbyrden for at det er dig der har bestilt det.

Læs her...  http://www.forbrugereuropa.dk/EHandel/Proevepakker-og-proeveabonnementer/Pakker-du-ikke-har-bestilt?JScript=1    Der står alt du skal bruge..  Smile

/Linda

Suverænt! Mange tak Linda, det var jo lige det svar jeg skulle bruge! God weekend!

Fra Midtjylland
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:21

Velbekom da.. Smile  Og god weekend til dig også. Smile

/Linda

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 10:10

Nu har jeg været flink at tilbyde at sende den retur, dog på deres regning.

Jeg modtager så et brev der indeholder en portofri label, men i brevet står der "Udfyld oplysningerne på bagsiden af fakturaen under reklamation..."

Jeg har på intet tidspunkt i dialogen, indikeret at jeg ville benytte mig af reklamationsretten.

Spørgsmålet er: Skal jeg reagere skriftligt og bede dem sende mig en portofri label, uden krav om at udfylde oplysninger vedrørende reklamation?

Jeg har jo ikke pligt til at sende noget retur eller betale for noget, og hvis jeg gør brug af reklamationsretten, kan de vel fortolke det som en "tilståelse" af den bestilling jeg ikke har foretaget.

Smile

På forhånd tak!

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 19:09

Anyone? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 20:55