Indtil flere gange har jeg talt for - ikke kun på AMINO, men også alle andre steder - at medierne bruger krafter på alle de (altovervejende) success-historier som følger med Network Marketing livsstilen og forretningsformen. Bl.a. har jeg omtalt Kim Madsen fra Forever Living der flere gange har været i medierne - med gode reportager og indslag - som i længden er meget federe at se end de sædvanlige Herbalife angreb. Jeg vælger at tage det som at en af mine bønner er hørt :-) Følgende nyhed er postet på vores interne team portal: TV show films the Noni Castle A TV crew for Channel 2 in Copenhagen, Denmark was at the Noni Castle in Lindon, Utah filming Ann and Floyd and featuring their house and the success of network marketing to be put on TV at the end of November. It should give a good boost to the business in Europe. The station wanted to do a story on the success of network marketing in the USA and they found the story of the Noni Castle on the internet and decided it was the example they wanted to use. We will keep you informed of the show date. And we also expect to get a copy of the show that we can distribute. Gennem diverse engagementer (og med initial indgangsvinkel helt tilbage i ´99 som coordinator) har jeg været med til at bygge markedet op for TAHITIAN NONI i Danmark - og har i flere omgange været i Salt Lake City, bl.a. hvor jeg har besøgt Holdman: Se billedet af "The Noni Castle" her - og øvrige billeder på www.burholt.dk (scrool ned for Salt Lake billeder) Watch out - se reportagen på tv! Lasse Burholt |
Min bønner hørt: TV filmer MLM succes historie
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)