hej Nicolaj, du har helt ret i at det er nemt at få "htc desire prissammenlignin" på side 1 i google, men hvorfor er det så så nemt? jo der er såmænd ingen der søger på denne long tail søgning :-) SEO er hårdt arbejde med keywords der er megen konkurrence på, så prøv med en af dine andre keywords der er megen konkurrence på hvor konkurrenterne også vil ligge i top, så kan der gå mange måneder inden du ranker godt og så var det alligevel ikke så nemt :-) |
Thomas Clausen:hej Nicolaj, du har helt ret i at det er nemt at få "htc desire prissammenlignin" på side 1 i google, men hvorfor er det så så nemt? jo der er såmænd ingen der søger på denne long tail søgning :-)
Hej Thomas,
Jo der er folk der søger på den søgning, det kan jeg jo se i min log og det var derfor jeg undersøgte min placering
Men ja jeg er udemærket klar over at det er sværere at komme op som nummer 1 på eksempelvis HTC. Jeg blev bare overrasket over at jeg så hurtigt kom op som nummer 1 på denne long tail søgning uden at der blev linket til siden andre steder fra end den interne linkstruktur.