Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ehandel - Forsendelse med post dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil meget gerne kunne love"dag til dag" - levering i min kommende webshop. Men idag talte jeg med post danmark og fik at vide at de BESTRÆBER sig på at pakkerne når frem dagen efter. Men grundet omstrukturering og lukning af postcentralen i Odense, så skal af post/pakker til Frederecia og sorteres. Det giver af og til forsinkelser.

 

Hvad gør man ved det? Hvad er jeres erfaringer?

 

God weekend

 

/Charly

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Det behøver du ikke være nervøs for, post dk har vidst overdrevet konsekversne lidt.
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, så det er ikke noget der har givet jer andre problemer:-)

 

/ Charly

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi leverer mange pakker hver dag med post DK. det er meget sjældent der er problemer
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal nok forholde dig til hvad du vil gøre hvis pakken ikke er fremme dagen efter. Forestil dig følgende: En kunde bestiller en vare torsdag. Fredag er den ikke kommet med posten og kunden riunger til dig "Davs, min pakke er ikke kommet, og jeg skal have den med til et bryllup som gave i morgen tidlig. På hjemmesiden lovede i at den skulle være fremme i dag?"

Hvis ikke du i sådan et tilfælde giver afslag i prisen eller sender en erstatningsvare med kurér, mener jeg det tenderer til falsk markedsføring at love dag til dag levering. Hvis en kunde bestiller kl 23 om aftenen, kan i vel heller ikke garantere dag til dag levering. Hvis du istedet skriver "Alle varer bestilt inden kl 12 afsendes samme dag, og vil normalt være fremm 1-2 dage efter" har du ikke lovet for meget (hvis du altså kan holde det).

Jeg oplever forholsvis ofte at der går 2 dage før en pakke/maxibrev er kommet frem.

/Jesper

 

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres svar. Nu er jeg oven på igen. For er der noget jeg aldrig har kunne klarer, så er det at levere en dårlig service til mine kunder.

Til Jesper:
Tak for dit svar. Tror du har fat i noget der ;-)

/ Charly

Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Vi sender rigtig mange maxi-breve hver dag og vores erfaring er at ca. 90% af dem kommer ud næste dag.... PostDanmark har selv et succes-kriterium der hedder 94% og det skal nok passe.... Vi har dog ikke oplevet på noget tidspunkt at få klager over at en bestilling ikke er nået frem til dagen efter...:-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rune

 

Det har jeg nu heller ikke fået klager over, men med

Jeg vil meget gerne kunne love"dag til dag"

..ville jeg nok begynde at få de første klager ind ;-).

Fra Odense SV
Tilmeldt 6. Mar 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charly.



 



Du må ikke forvente at post dk kan levere pakker fra dag til dag, det er mange år siden at de kunne holde det



Jeg sender post til og fra Fyn og oplever meget tit at pakker og breve ikke er fremme næste dag



Så hvis jeg var dig, ville jeg sige at pakken er fremme 2 - 3 dage. Skulle den så dukke op før, er det jo kun godt.



Med venlig hilsen Brian

Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charly,

 

Jeg vil også sige at det er bedre at annoncere med en lidt længere leveringstid og så holde hvad man lover. Det gør jeg selv. Hvis pakken så kommer frem dagen efter, bliver kunden ekstra glad.

De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)