Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Affiliate Marketing? En god forklaring...

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Schultz, Adviva:

Martin:

Tradedoubler er dog det bedste affiliate netværk til webshops, da de har de største affiliates og fordi deres affiliates normalt arbejder med promovering af webshops i og med at Tradedoubler er det netværk med flest webshops i Danmark. Alle de andre netværk er hovedsageligt lead netværk og ikke salgs netværk.

Hej

Jeg vil lige kort rette Martin:
Partner-ads arbejder meget med salg i.f.a. provision. Partner-ads har p.t. ca. 260 partnerprogrammer og har det største antal webshops i Danmark (også flere end Tradedoubler).

Mvh. Ken

Skal nok passe i har flere, men det drejer sig jo ikke altid bare om antal, men også selve webshopsne og platformen de tilbydes gennem. I har da også nogle programmer jeg gerne ville være affiliate for, men der er en række ting som afholder mig.

Anyway, vil faktisk gerne fortælle dig hvorfor jeg netop ikke benytter mig af Partner-ads (som affiliate). Jeg savner programmer med datafeed og isalg, men det er ikke det vigtigste. Den vigtigste grund er at i ikke har en funktion der er tilsvarende tradedoublers AdMatch, det er simpelthen genialt og hovedsagen til at jeg bruger Tradedoubler, dermed slipper jeg for at holde øje med om programmer lukker ned, bannere ændres osv. kombineret med at det er de relevante bannere der vises på hver side. (Contextual advertising) Da jeg dermed slipper for at sidde og opdatere og indlægge alle kampagner i mit eget system for at de vises i den rigtige "context"

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)