Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Affiliate Marketing? En god forklaring...

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

Jeg tænker, om du mener det du skriver, nemlig at han ikke skal betale opstartsgebyr osv hos flere affiliate netværk eller om du måske mener et enkelt?

Jeg kan hurtige tælle, 1, 2 3, 4, 5, 6 - Og jeg kan sikkert komme tanke om flere, hvis jeg tænker mig om.

Men lad os nu holde os til emnet. Jeg ville sådan set bare være venlig Geeked 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:58

Simon:

Iryna.dk:

Jeg tænker, om du mener det du skriver, nemlig at han ikke skal betale opstartsgebyr osv hos flere affiliate netværk eller om du måske mener et enkelt?

Jeg kan hurtige tælle, 1, 2 3, 4, 5, 6 - Og jeg kan sikkert komme tanke om flere, hvis jeg tænker mig om.

Men lad os nu holde os til emnet. Jeg ville sådan set bare være venlig Geeked 

Du må da gerne lige nævne et par stykker da jeg også er på jagt... :-)

xxx

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:28

Jeg vil da forslå partner-ads.dk eller webgains når det er en webshop hvor der jo gerne skulle skabes nogle langvarige fobindelser.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 16:55

Webgains ser lidt skummelt ud. Deres referencer stinker også for vildt.  Det ser ret uprofessionelt ud efter min mening.

xxx

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:00

Webgains er ganske flinke og professionelle. Tradedoubler er dog det bedste affiliate netværk til webshops, da de har de største affiliates og fordi deres affiliates normalt arbejder med promovering af webshops i og med at Tradedoubler er det netværk med flest webshops i Danmark. Alle de andre netværk er hovedsageligt lead netværk og ikke salgs netværk.

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 17:04

Martin:

Webgains er ganske flinke og professionelle. Tradedoubler er dog det bedste affiliate netværk til webshops, da de har de største affiliates og fordi deres affiliates normalt arbejder med promovering af webshops i og med at Tradedoubler er det netværk med flest webshops i Danmark. Alle de andre netværk er hovedsageligt lead netværk og ikke salgs netværk.

Problemet er bare at jeg ikke kan ligge omkring 100.000 plus kickback til afilliate for det første år hos tradedoubler.

Nu har jeg fat i Euroads og partnerads, så må jeg se om de kan hjælpe mig.

xxx

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:14

Hvis du ender med at vælge Euroads, så søg for at du manuelt skal godkende alle affiliates, således at du har en form for kontrol over hvad der sker og hvem som promovere dine produkter og hvordan de gør det. ALDRIG overlad alt kontrol over affiliate programmet til affiliatenetværkene.

Se evt. Affiliate Marketing: What Every Online Retailer Ought to Know  der berører de kort nogle af de elementer man skal være opmærksom på.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:18

Martin:

Hvis du ender med at vælge Euroads, så søg for at du manuelt skal godkende alle affiliates, således at du har en form for kontrol over hvad der sker og hvem som promovere dine produkter og hvordan de gør det. ALDRIG overlad alt kontrol over affiliate programmet til affiliatenetværkene.

Se evt. Affiliate Marketing: What Every Online Retailer Ought to Know  der berører de kort nogle af de elementer man skal være opmærksom på.

Hvorfor skal man bruge sin energi på at sidde og godkende alle? Når man betaler pr. lead, og ikke pr. klik? Det jo rimelig risiko frit. Selvfølgelig kan man blive blandet ind i sager hvor markedsføringsloven er blevet brudt, som nogle af Teleselskaberne er blevet, pga. affiliates som ikke overholder regler. Men skulle det ske, så er Affiliatenetværkerne vist dækket så meget ind i deres regelsæt, at de kan sende aben videre til den pågældende affiliate?

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:53

Martin:

Tradedoubler er dog det bedste affiliate netværk til webshops, da de har de største affiliates og fordi deres affiliates normalt arbejder med promovering af webshops i og med at Tradedoubler er det netværk med flest webshops i Danmark. Alle de andre netværk er hovedsageligt lead netværk og ikke salgs netværk.

Hej

Jeg vil lige kort rette Martin:
Partner-ads arbejder meget med salg i.f.a. provision. Partner-ads har p.t. ca. 260 partnerprogrammer og har det største antal webshops i Danmark (også flere end Tradedoubler).

Mvh. Ken

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06

Jeg kan 100% anbefaler Partner-ads.dk, både som partner og annoncør. Vi bruger dem selv på Cykelpartner.dk og det går rigtigt godt.

Der ud over bruger jeg dem en del som partner, hvor jeg laver salg for alt fra tørklæder til opvaskemaskiner.

Sig endelig til hvis du vælger Partner-ads.dk, så skal jeg nok promovere dig og lave nogle salg for dig.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)