Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partnerskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminor ......

håber nogle kan give en hjælpene hånd

har i et år gået og tænkt om at starte noget med tøj ( fabrikation af eget børnetøjs-design import og salg til detailhandel .m.m )

Har ikke den store forretinings viden men min ide er stor og meget bred..

har fået en kontakt til en person i en god nøgleposition på egen fabrik i udlandet, fortalt mine ideer og skal nu  puha til et møde,  min ide var så kanon syntes hun at hun forspurgte om evt. partnerskab , hun har forbrikken og gode kontakter og sikrer invistore.

Jeg er bondetøsen fra landet, hvordan kan jeg sikre mig med af gå ind i et partnerskab med personen, og hviken selskabsform er mest hensigtsmæsigt.

 

 

Mvh

 

Dorte

Tilmeldt 18. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil nok anbefale et I/S eller ApS med det kendskab jeg har til selskabsformer og det er ikke ret meget kun det, jeg har læst mig til på nettet, men måske andre her har nogle bedre forslag 
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
dejligt det vil jeg prøve af se nermer på net dejlig aften til dig
Tilmeldt 18. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener ikke selskabsformen, er det vigtigste i et partnerskab, men en underskrevet kontrakt som beskriver alle de punkter som omhandler, økonomien hvis man ikke kan enes og skal dele, eller i værste fald hvem skal betale hvad hvis det hele glipper. Klare retningslinjer for et samarbejde er vigtige at få nedfældet, så man selv kan vælge sin egen fremtid, men også ved hvad konsekvens det får.

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)