Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kom gratis i URBAN

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære AMINOer.

ENGODSAG.DK har lavet et stort mediepartnerskab med URBAN. I den forbindelse skal vi levere både offline og online indhold til dem om dansk internethandel. Det være sig nyheder, top 10 lister over shopping, tips til gode internetbutikker etc. Ét af elementerne er en ugentlig blog skrevet af eksperter indenfor online handel, søgemaskiner, trends, shopping etc. Altså indlæg kommer både på shopping-forsiden på URBAN samt i den trykte avis under det område. Derfor søger vi intelligente bidragsydere, som har noget på hjerte, skriver godt og kan levere løbende. I skal helst være eksperter (og kendte) indenfor jeres område.

Bidrag til blogs samt andre der har interesse heri er velkomne til at skrive til undertegnede på mailen nedenfor. Der vil også være mulighed for at få sin shop ind i sektionen på URBAN.dk, så mail til mig hvis I har interesse herfor også!
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:34
Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstå behovet/konceptet korrekt :)
Er det en blog på Urban i søger faste skribenter til, eller er det nogle enkeltstående "klummer" I leder efter - eller noget helt femte?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20
Hej Mikkel.

Var måske også lidt uklart. Vi søger både faste skribenter, som én gang pr. måned skal levere en blog (som kommer både online og i offlinemediet) samt mere "løse" skribenter, som bidrager fra tid til anden. Smid mig en mail hvis du er int. i at bidrage og få eksponeringen...
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)