Jubii så blev jeg Amino Plus medlem. Ja det er da godtnok snart en måned siden, men Det blev jo bare endnu bedre af at jeg i Ubivox kunne få vores abonnement til halv pris, når jeg nu var Amino Plus medlem Nu er der bare det at jeg har fået en faktura fra Ubivox. De har trukket 42,50 EUR gladeligt fra vores konto for betaling af abonnement. Abonnementet koster 255,- DKK i måneden, så hvordan kan det lige være halv pris ? Yep, jeg har forsøgt at ringe og skrive til Ubivox, men ingen svarer. Men David, hvis du læser dette så kontakt mig lige så vi kan få ryddet op i dette her. Husk - det er menneskeligt at fejle, totalt sammenbrud kræver en computer ! Til andre Amino'er kan jeg kun sige - CHECK JERES REGNINGER. Vi fanger i snit 1 regning hver dag, i den post vi modtager, hvor der er forkert faktureret eller faktureret for noget vi overhovedet ikke skal betale for. Er der andre der oplever at mængden af fejlfaktureringer til jeres virksomheder er steget her i krisen ? |
Hej Charlotte
Fedt at du finder værdi i Amino Plus :)
Ærgerligt der lige var en svipser, men jeg er sikke på de nok skal få rettet det.