Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus og rabat i Ubivox

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jubii så blev jeg Amino Plus medlem. Ja det er da godtnok snart en måned siden, men Cool stadig fedt.

Det blev jo bare endnu bedre af at jeg i Ubivox kunne få vores abonnement til halv pris, når jeg nu var Amino Plus medlem Big Smile

Nu er der bare det at jeg har fået en faktura fra Ubivox. De har trukket 42,50 EUR gladeligt fra vores konto for betaling af abonnement. Indifferent

Abonnementet koster 255,- DKK i måneden, så hvordan kan det lige være halv pris ? Tongue Tied

Yep, jeg har forsøgt at ringe og skrive til Ubivox, men ingen svarer. Men David, hvis du læser dette så kontakt mig lige så vi kan få ryddet op i dette her. Husk - det er menneskeligt at fejle, totalt sammenbrud kræver en computer !

Til andre Amino'er kan jeg kun sige - CHECK JERES REGNINGER. Vi fanger i snit 1 regning hver dag, i den post vi modtager, hvor der er forkert faktureret eller faktureret for noget vi overhovedet ikke skal betale for. Er der andre der oplever at mængden af fejlfaktureringer til jeres virksomheder er steget her i krisen ?

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:08

Hej Charlotte

Fedt at du finder værdi i Amino Plus :)

Ærgerligt der lige var en svipser, men jeg er sikke på de nok skal få rettet det.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Charlotte,

Du burde gerne have fået svar på din e-mail i går ang. ekstrafaktureringen. Jeg har skiftet din kontotype til Amino Plus med 50% rabat.
Jeg har givet en måneds gratis Ubivox, så kontoen ryger i nul - den slår igennem næste gang du faktureres, så fakturaen lyder på 0 kr., så du får de 50% rabat.

Jeg beklager naturligvis forvirringen. :)

/David, Ubivox

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 10:38

Hej David,

He he, tak for opkaldet Skype-BigSmile. Det er jo dejligt sådan at blive rusket lidt i her fra formiddagen, ik Skype-Giggle Og godt vi fik den svipser på plads med fakturaen.

Ubivox er uden tvivl et stort asset for os og jeg er glad for vores samarbejde, og laaaaange snakke om hvad der rører sig. Jeg kan varmt anbefale Ubivox, som base for udsending af nyhedsbreve, til andre Amino'er. Vi har endda fået ros for vores flotte layout på nyhedsbrevet på DogCity.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 10:47

Hej Charlotte,

Lasse fik godt nok kaffen galt i halsen, da han så dit indlæg - godt vi fik styr på det hele. ;)

Jeg håber vi snart kan få tid til at lave et lille eksempelvindue på ubivox.dk, hvor vi præsenterer hvad vores kunder har fået lavet rent grafisk, og dér kommer I naturligvis også med. :)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 11:17

Nu er der bare det at jeg har fået en faktura fra Ubivox. De har trukket 42,50 EUR gladeligt fra vores konto for betaling af abonnement. Indifferent

Abonnementet koster 255,- DKK i måneden, så hvordan kan det lige være halv pris ? Tongue Tied

Og for lige at afklare denne: Prisen er 34€ pr måned eller DKK 255,- - dertil kommer moms, så prisen ender på 42,50€ eller DKK 318,75,-. :)

Aminoer får 50% rabat, altså til DKK 127,50 excl. moms. :)

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 11:28

Big Smile Stakkels Lasse. Du må brygge ham en ny kop

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:48

Charlotte - DogCity.dk:

Big Smile Stakkels Lasse. Du må brygge ham en ny kop

Hvad med en ny hals? Det kunne da godt lyde på mig som om han har haft lidt logistikproblemer, hvis der skulle være plads til en hel kop dernede.....! Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)