Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Womens Night - Søger gode tips og råd til kvindearrangementer og tøseevents!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej piger og kvinder her på Amino!

 

Jeg driver webshoppen www.kvindeting.dk og har fået en god idé med at holde Womens Night arrangementer, fx. på diskoteker, inden de åbner. Jeg forestiller mig kl. 19-22.30 fx.

Har kontakterne i branchen så vil kunne lave arrangementerne i samarbejde med diskotekerne, som evt. vil tilbyde billig entré/drinks eller andre tilbud.

Der vil blive mulighed for shopping til gode priser, tøj, sko, accessories, lingeri og sexlegetøj! Så det bliver en ultimativ sjov aften.

Har I idéer til hvad man ellers kan arrangere på sådan en Womens Night?

Skal der kommer en lækker mandlig stripper, eller hvad synes I kunne være sjovt?

 

Modtager råd og idéer med kyshånd! (Også fra idé-rige herrer)

 

Venlig hilsen

Charlotte Larsen - Indehaver af Kvindeting.dk

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg syntes personligt ikke om mandlig stripper..  men det er måske bare mig ..

JEg tror alt efter din målgruppe så kunne det måske være bedre med både en pige og en dreng ( kvinde - mand ) :)

Få nogle lokale modeler med. så skal deres veninder altid hen og se og mund til mund er det bedste ..

Evt. men at det kun er fyre i baroverkrop i baren ..   Det var måske mere mig. Men det er jo personling og der er nok nogle der er mere til andet..

Hvad med noget make-up denne aften, så dem der vil kan få lagt en pæn gå iby make-up...

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte!

Hos Bella Capella har vi før haft succes med at holde hår- og hudplejeaftener efter samme koncept som tupperware eller dildoparty.

Det er selvfølgelig ikke så "underholdende" at snakke om hår som det er at kigge på sexlegetøj med mandestrip til at sætte gang i tøserne, men de piger der deltager plejer at være meget engagerede fordi man har tid til at gå i dybden med mange af de udfordringer de har til daglig med hårpleje, hudgener osv. og samtidig har folk mulighed for at købe nogle af de produkter som der har været fokus på.

Bare en ide herfra, god fornøjelse med arrangementerne! Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte!

Hos Bella Capella har vi før haft succes med at holde hår- og hudplejeaftener efter samme koncept som tupperware eller dildoparty.

Det er selvfølgelig ikke så "underholdende" at snakke om hår som det er at kigge på sexlegetøj med mandestrip til at sætte gang i tøserne, men de piger der deltager plejer at være meget engagerede fordi man har tid til at gå i dybden med mange af de udfordringer de har til daglig med hårpleje, hudgener osv. og samtidig har folk mulighed for at købe nogle af de produkter som der har været fokus på.

Bare en ide herfra, god fornøjelse med arrangementerne! Smile

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

 

Mange tak for input, det kan jo altid bruges :-)

Vil tage det til efterretning i hvert fald.

 

Flere idéer er velkomne!

 

Vh Charlotte - www.kvindeting.dk 

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 04:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)
Jeg har været eventpige og studerer til daglig eventplanlægning og udførelse i Auckland, New Zealand. Vil gerne lave en række arrangementer i et samarbejde og komme med ideer. Kan give et godt skub i den rigtige retning til, hvordan events bliver planlagt på en detaljeret måde :) Har mange ideer at ryste ud af ærmet til hvad man kunne lave.Smile Send evt en PM

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg kan byde ind med boudoir fotografering og uld filte-kurser (handsker og tørklæder) hvis det skulle have interesse?

Venlig hilsen Tina

www.TinaL.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)