Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør vi noget forkert ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej , vil høre om jeg ikke kunne et par flinke amino folk til at se på vores hjemmeside.

Og give lidt feedback på overskuelighed og hvad vi kunne gøre bedre/anderledes.

Vi får desværre for lidt brugere , hvad kan det skyldes ?

Mvh. Mads

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:04

Du kunne jo eventuelt starte med at fikse dit link i din signatur så det rent faktisk virker, allerede der vil du nok vinde et par hits mere om dagen.

Men det store spørgsmål er for mig at se hvilken værdi I giver jeres brugere, og umiddelbart er det eneste jeg kan se :

• Mød andre unge og forøg dit netværk - Det klarer Facebook vist fint for de fleste.
  • Netværk, venner eller dating - Det klarer Facebook og de andre datingsites vist fint nok for de fleste.
  • Del billeder og videoer - Det har jeg også hørt rygter om at man kan på Facebook
  • Se magasinet og vores ONTOUR billeder - Det er så her i kan skille jer ud fra mængden.

Men jeg kan ikke rigtigt lige se hvad siden giver mig, udover nogle festbilleder og et for mig at se, desværre ret håbløst og intetsigende magasin.

Kort sagt : Der mangler fokus.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:05

Syntes måske den er meget bred. og udnytter måske ikke det brede format fuldt ud.

Mange bruger netbooks og de køre som regl kun 1024 * 600

Mvh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:06

Og det med for få brugere kan vel have lidt med at gøre at jeres side er noget i retning af 3 dage gammel? (udfra dateringen i "om siden" jeg fandt et sted)

Hvis der ikke er lavet en masse massiv markedsføring er det jo nok en ret medvirkende faktor til at der ikke er en stor tilgang af brugere.

Jeg vil gætte på at under 3% af de folk der finder siden nu tilmelder sig.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:08

Hej Mads

Fra en uvidende: Hva går siden ud på? 

Du nævner online magasin, men jeg opfatter det som et profil sted a la dating. 

Kan i ikke smække nogle fede artikler på forsiden så man bliver fristet til at hoppe indenfor. Jeg aner ikke rigtig hvad jeg får ud af et medlemskab? Der står hvad jeg får men tror i ville komme længere ved at vise det. 

Udover det synes jeg bestemt at siden virker flot , rigtig flot.

Men ellers kan det anbefales at hive fat i Martin Tychsen fra overt.dk, han er herinde. 

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 12:18

Det er en flot side i har lavet, men jeg vil nu også sige, at jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad i vil med den. Jeg synes en hjemmeside klart skal fortælle folk hvad det går ud på, indenfor få sek. ellers er jeg selv personlig videre

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 12:24

Det vil sige for at summere op.

Forsiden skal fortælle meget mere om hvad vi kan tilbyde ved at have profil på siden.

Synliggør artikler og evt. bredden på siden. 

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:24

Kunne være i skulle gøre mere ud af magasinet?
Jeres hjemmeside har et fint design og forsiden af magasinet ser også godt ud. Men når man så går det igennem, så passer tingene ikke sammen. Magasinet er slet ikke i samme kvalitet som resten af jeres side.

Mvh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:53

Jeg ville sætte et bedre look på siden der fanger en bedre , bl.a. med hvad jeres magasin omhandler i logo først hånds indtryk kommer ind på siden.

Disse ting opdaget jeg første da gik ind siden på , derved  virker siden uprofessionel på mig

• Der kommer nogle lange stykker på forsiden hvor der intet står i midten .
  • Langt stykke nederste på siden står der intet på siden

et par produkt i webshoppen der ville jeg fjerne det links ,vidste der ikke kommer flere produkter og seriøse ting til salg ?

Fanget ikke budskabet på de første par minutter ved at kigge på siden og læse , derved synes der skal være en kort intro tekst på forsiden

bl.a. kontaktsiden skulle farve gerne passe samme med øvrige design look desuden fjerne det står seneste opdateret på alle undersidere.

Gerne en kontaktformular og lidt mere info på kontaktsiden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:01

Jeg synes, at det er meget rodet og ved ikke, hvad jeg skulle bruge siden til.

Hvor mange medlemmer er der og hvor mange er aktive? Spørg dem, hvad de mangler på siden og inddrag dem personligt i det. Jeg ved ikke, hvad de unge vil ha'. fede rabataftaler, drinksopskrifter, fede spil, gratis eksamensopgaver, konkurrencer?

Michael

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)