Hej , vil høre om jeg ikke kunne et par flinke amino folk til at se på vores hjemmeside. Og give lidt feedback på overskuelighed og hvad vi kunne gøre bedre/anderledes. Vi får desværre for lidt brugere , hvad kan det skyldes ?
Mvh. Mads
|
Du kunne jo eventuelt starte med at fikse dit link i din signatur så det rent faktisk virker, allerede der vil du nok vinde et par hits mere om dagen.
Men det store spørgsmål er for mig at se hvilken værdi I giver jeres brugere, og umiddelbart er det eneste jeg kan se :
- Mød andre unge og forøg dit netværk - Det klarer Facebook vist fint for de fleste.
- Netværk, venner eller dating - Det klarer Facebook og de andre datingsites vist fint nok for de fleste.
- Del billeder og videoer - Det har jeg også hørt rygter om at man kan på Facebook
- Se magasinet og vores ONTOUR billeder - Det er så her i kan skille jer ud fra mængden.
Men jeg kan ikke rigtigt lige se hvad siden giver mig, udover nogle festbilleder og et for mig at se, desværre ret håbløst og intetsigende magasin.
Kort sagt : Der mangler fokus.