Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med formidling af kunst - www.købkunst.dk (overhoved ikke færdig!)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Det ligger sådan at vores hjemmeside www.købkunst.dk er så småt igang, men vores web-guy valgte at rejse en tur til Kina i 3 måneder og nu skal vi til at finde en der kan hjælpe.

Hjemmesiden har til formål at formidle alt kunst på internettet til folket på den bedst mulige måde.

Så vil bare høre om i har nogle gode inputs til hvad der skal laves bedre, evt. med layout osv.

Siden mangler dog en del, så lidt tålmodig :)

På forhånd tak.

Mvh.

Nichlas

Mail: mail@koebkunst.dk

Tilmeldt 17. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:07

Hej Nichlas

Rigtig god ide med en samlet portal for kunst!

Jeg kan godt lide jeres design, men hvor er det dog nogle kedelige farver, synes jeg. Især når vi taler om en side med kunst.... I det hele taget ville jeg nok få lidt flere billeder på forsiden. Og jeg tror nu også, at jeg ville lave topbanneret lidt højere.

De beige knapper på nogle af undersiderne bryder jeg mig slet ikke om, de ligner hæfteplastre :) Og hvorfor ikke lave en dropdown i stedet, så jeres brugere ikke skal klikke 2 gange for at komme til den kategori de gerne vil have.

Ellers som sagt en super ide!

Mvh Helle

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 13:09

God side, selvom jeg først lige skulle bruge lidt tid inden jeg fandt ud af, hvad det hele gik ud på.

Noget der undrer mig er, at man ikke bare kan vælge en kunstner under menuen kunstnere i toppen. Men man skal vælge "genre" inden. Godt nok er der en kategori i sidebjælken, men når der kommer mange kunstnere kommer alle vel ikke til at ligge der?

Jeg ved faktisk heller ikke om kunstnere agerer inden for forskellige kunstarter, men det forestiller jeg mig bare.

Ellers en super ide. Sådan en side har jeg faktisk stået og manglet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)