Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lumigon - hvornår?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skulle vel ikke være nogle Aminoer med lidt insider-viden omkring Lumigon?

Jeg har ledt efter en release date på de 2 første modeller, og evt en dato for den 3 model der kommer et par måneder senere.

Hvad med tilskud - er der en teleudbyder der er hoppet på vognen?

http://www.lumigon.com/

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:07

Det ligner da noget som et af mobilselskaberne hopper med på. Mit bud ville være 3 Mobil, da de er de eneste med salg af INQ og BlackBerry til private.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 00:19

Jeg tror også der kommer en teleudbyder med indover.

En fed feature ved Lumigon er at der bl.a. er FM transmitter indbygget, så du kan "streame" din mobils musik til feks din bilradio uden kabler (som iTrip til iPod).

Derudover kan du benytte mobilen som fjernbetjening til feks dit TV hjemme i stuen Cool nice!

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:23

Tobias Thaastrup-Leth:

Derudover kan du benytte mobilen som fjernbetjening til feks dit TV hjemme i stuen Cool nice!

Medmindre den kommer i pink, så er den vist mest til drenge Zip it!

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 00:38

Hmm... Det kan der nu nok være noget om Wink

Men jeg tror den hvide farve tiltaler kvinderne ganske fint designmæssigt - om featurerne så er overkill er en anden sag.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:39

Nicolaj:

Der er ikke så mange kvinder der ønsker pink, blomstermotiver osv. jeg husker engang at ha´ læste en artikel om det et sted på nettet.

Jeg googlede lige nettet for engelske artikler og fandt en del. Fandt osse dansk et interview med en produktdesigner som peger på at kun 9 % af kvinderne ønsker at deres produkter skal se feminine ud, du kan læse artiklen her: erhvervsbladet.

Det bliver spændende at se nærmere på deres mobiler, her i skandinavien er der Nokia fra Finland, Erricson (nu Sony-Erricson) fra Sverige, og så må vi se om danske Lumigon kan arbejde sig derop.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 00:41

Stof til eftertanke Rune... Den var jeg ikke klar over!

Men ja, det bliver spændende at se hvordan Lumigon kommer til at klare sig imod "giganterne".

Bare det at Lumigon er Dansk er nok til at jeg vil bidrage med et køb når den engang (snart) kommer Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:50

Rune Gjersvik:

Nicolaj:

Der er ikke så mange kvinder der ønsker pink, blomstermotiver osv. jeg husker engang at ha´ læste en artikel om det et sted på nettet.

Jeg googlede lige nettet for engelske artikler og fandt en del. Fandt osse dansk et interview med en produktdesigner som peger på at kun 9 % af kvinderne ønsker at deres produkter skal se feminine ud, du kan læse artiklen her: erhvervsbladet.

Det bliver spændende at se nærmere på deres mobiler, her i skandinavien er der Nokia fra Finland, Erricson (nu Sony-Erricson) fra Sverige, og så må vi se om danske Lumigon kan arbejde sig derop.

Mvh. Rune.

Hvem køber så alle de pink mobiler? Når jeg sælger mobiler fra TDC, så får jeg data retur med hvilken farve den er solgt i og der ryger altså rigtig mange pink mobiler afsted.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:51

Nicolaj:

Hvem køber så alle de pink mobiler? Når jeg sælger mobiler fra TDC, så får jeg data retur med hvilken farve den er solgt i og der ryger altså rigtig mange pink mobiler afsted.

Jeg gætter på at de ikke er særlige gamle, plus at du muligvis har fat i nogle af de 9 %. :)

Jeg har iøvrigt ikke sagt, at der ikke er et marked for pink gadgets.

Fik du læst artiklen?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:01

Rune Gjersvik:

Nicolaj:

Jeg gætter på at de ikke er særlige gamle, plus at du muligvis har fat i nogle af de 9 %. :)

Jeg har iøvrigt ikke sagt, at der ikke er et marked for pink gadgets.

Fik du læst artiklen?

Mvh. Rune.

Ja den er læst Yes

Det passer bare ikke helt sammen med mine tal fra TDC, en overgang var næsten halvdelen af de solgte mobiler i pink. Det kan selvfølgelig skyldes at der en kom vildt mange pink mobiler frem på næsten samme tid.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)