Jeg er ved at rode med taletids delen på MobilTjek og vil lige høre om der er nogle informationer jeg har glemt at få med og om det er overskueligt nok. Jeg har minutpris, taksering, opkaldsafgift, SMS, MMS, data, abonnement, binding, minimumsforbrug, oprettelse og taletid inkluderet i startpakken.
Selskab og abonnement navn kommer på oven over de 9 blå informationer imorgen og under de 9 blå informationer kan jeg indsætte f.eks. *ekstra info.
Der er en fejl i backend der gør at MMS prisen også vises der hvor abonnement info skulle stå.
Jeg har et par kommentarer, men dem gemmer jeg til i morgen. Det er ikke noget stort, bare noget der lige slår mig. Men jeg er for træt til at formulere det fornuftigt nu :o)
Men bortset fra at det mangler lidt info om hvad *markeringen betyder, tror jeg du har det hele med.
Jeg har et par kommentarer, men dem gemmer jeg til i morgen. Det er ikke noget stort, bare noget der lige slår mig. Men jeg er for træt til at formulere det fornuftigt nu :o)
Men bortset fra at det mangler lidt info om hvad *markeringen betyder, tror jeg du har det hele med.
Det ser jeg frem til
*forklaring kommer på imorgen (håber jeg), feltet i backend er ikke på plads endnu.
Nå, nu ser jeg på det med lidt mere friske øjne end i går aftes. Jeg tror ikke jeg rigtig har noget alligevel.
Det jeg tænkte på i går var - og nu står jeg til tæsk - at mit overordnede indtryk af taletidskunder er, at de ikke allesammen er lige skarpe. Derfor kan det måske forvirre mere end det gavner, at have 3 forskellige CBB og 4 forskellige Call Me produkter m.m. Så jeg ville bare være lidt bekymret over om det kan virke så uoverskueligt for folk der ikke ved så meget om dette, at det "skræmmer" dem til at skynde sig væk, for ikke at vælge noget forkert.
Men jeg oplever også kun kunderne i den virkelige verden, det kan godt være at dem der finder ind til din hjemmeside, er noget hurtigere. De kan da i hvert fald finde ud af at gå på nettet
Så alt i alt er det en super flot side og overskuelig side.
Man kan "kun" søge på pris eller navn. Men kunne det ikke være en ide at kunne søge på eks. minutpris.
Tak for det Den der hedder pris, det er faktisk minutprisen. Det bliver lavet om, så man kan sortere på alle de forskellige priser, SMS, MMS osv. Minutprisen vil så være standard på 2. sortering, hvis flere selskaber har den samme SMS pris og SMS var valgt som sortering.
Ina Clausen:
Måske også noget, hvor man kunne skrive ind, hvor mange SMS'er man sender og taletid osv. Så kan den finde frem til det billigste produkt.
Det ville jeg også gerne have, men jeg tror det koster meget at udvikle, især fordi abonnementtyperne er så forskellige. Det kommer ihvertfald ikke med her i version 1, men måske i version 2.
Flot og overskuelig side. Et lille grafisk tip: Fjern den hvide baggrund på dine billeder, Magic Eraser i Photoshop, så logoets baggrund retter sig efter rammens baggrund.
Det gør utrolig meget for kosmetikken, fremfor en stor hvid firkant.