Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tank taletid, hvilke oplysninger har du brug for?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at rode med taletids delen på MobilTjek og vil lige høre om der er nogle informationer jeg har glemt at få med og om det er overskueligt nok. Jeg har minutpris, taksering, opkaldsafgift, SMS, MMS, data, abonnement, binding, minimumsforbrug, oprettelse og taletid inkluderet i startpakken.

Selskab og abonnement navn kommer på oven over de 9 blå informationer imorgen og under de 9 blå informationer kan jeg indsætte f.eks. *ekstra info.

Der er en fejl i backend der gør at MMS prisen også vises der hvor abonnement info skulle stå.

Se siden her: tank taletid

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har et par kommentarer, men dem gemmer jeg til i morgen. Det er ikke noget stort, bare noget der lige slår mig. Men jeg er for træt til at formulere det fornuftigt nu :o)

Men bortset fra at det mangler lidt info om hvad *markeringen betyder, tror jeg du har det hele med.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:20

igang:

Jeg har et par kommentarer, men dem gemmer jeg til i morgen. Det er ikke noget stort, bare noget der lige slår mig. Men jeg er for træt til at formulere det fornuftigt nu :o)

Men bortset fra at det mangler lidt info om hvad *markeringen betyder, tror jeg du har det hele med.

Det ser jeg frem til Smile

*forklaring kommer på imorgen (håber jeg), feltet i backend er ikke på plads endnu.

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 00:47

Det havde fedt at det havde været en tabel, hvor man i toppen kunne sortere på de forskellige ting - f.eks. minutpris eller opkaldsafgift :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:52

Kristian Øllegaard:

Det havde fedt at det havde været en tabel, hvor man i toppen kunne sortere på de forskellige ting - f.eks. minutpris eller opkaldsafgift :)

Ja det har jeg også selv overvejet og jeg tror faktisk også det ender sådan Smile Tak for input!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:13

Nicolaj:

Det ser jeg frem til Smile

Nå, nu ser jeg på det med lidt mere friske øjne end i går aftes. Jeg tror ikke jeg rigtig har noget alligevel.

Det jeg tænkte på i går var - og nu står jeg til tæsk - at mit overordnede indtryk af taletidskunder er, at de ikke allesammen er lige skarpe. Derfor kan det måske forvirre mere end det gavner, at have 3 forskellige CBB og 4 forskellige Call Me produkter m.m. Så jeg ville bare være lidt bekymret over om det kan virke så uoverskueligt for folk der ikke ved så meget om dette, at det "skræmmer" dem til at skynde sig væk, for ikke at vælge noget forkert.

Men jeg oplever også kun kunderne i den virkelige verden, det kan godt være at dem der finder ind til din hjemmeside, er noget hurtigere. De kan da i hvert fald finde ud af at gå på nettet Big Smile

Så alt i alt er det en super flot side og overskuelig side.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 14:42

Genial side.

Jeg synes dog, at sorteringen kunne være bedre.

Man kan "kun" søge på pris eller navn. Men kunne det ikke være en ide at kunne søge på eks. minutpris.

Måske også noget, hvor man kunne skrive ind, hvor mange SMS'er man sender og taletid osv. Så kan den finde frem til det billigste produkt.

Bare tanker. Men det er en super side.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:49

Ina Clausen:

Genial side.

Jeg synes dog, at sorteringen kunne være bedre.

Man kan "kun" søge på pris eller navn. Men kunne det ikke være en ide at kunne søge på eks. minutpris.

Tak for det Smile Den der hedder pris, det er faktisk minutprisen. Det bliver lavet om, så man kan sortere på alle de forskellige priser, SMS, MMS osv. Minutprisen vil så være standard på 2. sortering, hvis flere selskaber har den samme SMS pris og SMS var valgt som sortering.

Ina Clausen:

Måske også noget, hvor man kunne skrive ind, hvor mange SMS'er man sender og taletid osv. Så kan den finde frem til det billigste produkt.

Det ville jeg også gerne have, men jeg tror det koster meget at udvikle, især fordi abonnementtyperne er så forskellige. Det kommer ihvertfald ikke med her i version 1, men måske i version 2.

Tak for feedback!

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 14:54

Helt forståeligt, det var også bare tanker :)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:54

Hej Nikolaj,

Flot og overskuelig side. Et lille grafisk tip: Fjern den hvide baggrund på dine billeder, Magic Eraser i Photoshop, så logoets baggrund retter sig efter rammens baggrund.

Det gør utrolig meget for kosmetikken, fremfor en stor hvid firkant.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)