Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonceindtægter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en udemærket indtjening på mine adsense annoncer, men jeg tænkte om der måske var andre alternativer som er bedre end adsense (okay måske ikke), eller som med fordel kan supplere adsense.

 

Der er jo mange herinde der har annonceindtægter enten som hovederhverv eller som suplement, så lad os få en debat om mulighederne.

 

Jeg har selv erfaringer med:
Adsense - Godt altid masser af relevante annoncer, stort set ingen arbejde

Adpepper - Knap så god som adsense, men okay som suplement. Kræver lidt arbejde.

Tradedoubler - ha ha Joke, total dårlig betaling

 

Det er mest annoncering på Danske sider jeg er interasseret i

Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror det er meget afhængig af websitets genre hvad der bestemmer indtjeningen via de forskellige annoncenetværk, og derudover evnen til at integrere annoncerne på en god måde.

Jeg har også gode erfaringer med Adsense, men i perioder kan min indtjening fra Tradedoubler være lige så høj.

 

Til gengæld passer Adpepper ikke så godt ind i min målgruppe, så der er min indtjening minimal.

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

-------------

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, der er klart flere penge at tjene - jo mere du gør ud af at præsentere forskellige reklamer godt, overfor dine brugere - og ikke mindst finde reklamer som fanger din målgruppe.

Har selv erfaringen med mmmedier.dk og adfair.dk - det fungerer rigtig godt, de udbetaler til tiden og har mange spændenden kampagner.

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)