Alle kan sikkert løste opgaven, men blev kunden klogere ? NEJ Med flere års erfaring og anvendelse af LMS herunder IBM LMS, må jeg sige at du simpelthen skyder forbi målet. Og hvad har et markedføringskursus lige med dette her at gøre ? Prøv dog at besvare Kenneths tråd istedet for at lægge spam i den.
|
Jesper:Det kan vi tale om. Kommercielle hostede løsninger starter ved cirka $10.000 årligt for helt basal LMS funktionalitet uden reelle tilpasninger.
Vi kan tilbyde dig en hosted løsning med diverse tillægsydelser, eksempelvis løbende indkøring af bugfixes, customized skind/tema der matcher din egen side, integration til 3. parts software, modellering af systemet m.m.
Hvad der grundlæggende vil være opgaven for dig er, at du skal sætte dig ind i et nyt omfattende system
Mit forslag er, at vi tager en snak med udgangspunkt i hvad du ønsker at opnå samt dit budget.
Glem beløbene, for man kan ikke sætte pris på en opgave udfra det du nu har skrevet
Find et andet produtk end ILIAS, der findes andre LMS systemer, der kan betydeligt mere og som er langt fremme i udviklingen.
Med 2 år som fuldtidsansat LMS administrator og underviser for 3.500 brugere på Bispebjerg Hospital i IBM LMS og en del af en gruppe på 16 system administratorer, der dækkede 36.000 brugere i alt, er jeg vant til at bruge LMS professionelt og ved hvilke ting der gemmer sig, herunder også overraskelserne.