Det kan vi tale om. Kommercielle hostede løsninger starter ved cirka $10.000 årligt for helt basal LMS funktionalitet uden reelle tilpasninger. Du bør først afgøre om du ønsker at lave dit materiale i en editor der er SCORM 1.2 / 2004 compliant, hvilket sikrer at du senere kan få det afviklet på en anden platform - eksempelvis store offentlige kunder, der vil købe dit undervisningsmateriale. Der findes andre standarder, men SCORM er i så fald dén du ønsker. ILIAS kan afvikle SCORM 2004 (og 1.2), men det er også en mulighed at lave materialet ved hjælp af ILIAS integrerede editor. Derved kommer du hurtigt i gang med materiale, test, selvevalueringstests, akkreditering og et hav af andre ting. Det eneste problem er, at du formentlig vil gå ned i det samlede antal features når du så skifter. Vi kan tilbyde dig en hosted løsning med diverse tillægsydelser, eksempelvis løbende indkøring af bugfixes, customized skind/tema der matcher din egen side, integration til 3. parts software, modellering af systemet m.m. Hvad der grundlæggende vil være opgaven for dig er, at du skal sætte dig ind i et nyt omfattende system (et learning management system), for jeg går ud fra du selv vil have styr på detaljerne. Pt. kan vi desværre ikke tilbyde slutbruger-support til dine kunder, men det er jo også uvist om du overhovedet ønsker dette. Mit forslag er, at vi tager en snak med udgangspunkt i hvad du ønsker at opnå samt dit budget. Min erfaring er, at kunder fravælger ting fra start de senere fortryder, herunder integrationen. Du er velkommen til at spørge mere her, men ellers en PM eller kontakt mig via kontaktinformationerne.
|
Boysen:
Jeg går ud fra det er bestillingen og betalingen du ønsker integreret. Køb kurset i din shop, bruger oprettes i LMS, link sendes...?