Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords API

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Er der nogen der har erfaringer med at køre hele varekartoteket fra en shop ind i en adwords-kampagne?

Vil det være en bekostelig affære at få programmeret i forhold til en magento shop?

Jeg kan godt lide at mine adwords-kampagner viser prisen på varen, - og priserne skal selvfølgelig opdateres i adwords-kampagnen når den ændres i shoppen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 22:22

Hej Jørgen

Det vil tage langt tid at sætte op, men der er selvfølgelig nogle værktøjer der kan hjælpe på sagen. At lave en direkte kædning der automatisk opdater prisen på Adwords kampagnerne, tror jeg bliver svært at lave. Men der kan laves et dokument, som automatisk kan blive oploadet, hvor du i dokumentet så manuelt skal indtaste de prisændringer der er.

At opsætte en kampagne med hvert produkt er heller ikke den rigtig løsning (dvs. med 1 destinationsside direkte til produktet). Erfaringer viser, at ligger du destinationssiden til din produktoversigt, plejer det som regel af ende med de bedste resultater.

At prisen fremgår i produktannoncen er kun rigtige at bruge i specielle tilfælde. Det bedste vil være at splittest det, så du kan se hvilke annoncetekster der performer bedst. Dvs. du skal have udarbejdet 2-3 forskellige annoncetekster, for så herefter at se hvad der virker mest optimalt.

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:45

Vi har lavet noget i den stil for en kunde, kontakt mig for mere info.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)