Hej Jeg skriver fordi jeg tit har tænkt på, at åbne en vandpibe cafe, men problemet er at jeg ikke vil have at den skal være som de andre vandpibe caffer.
Det skal ikke være et sted hvor der er flest indvandre som kunder, men mere "dansker venlig miljø" altså et sted hvor man kan komme uden at tænke på at der er nogle store fyre der sidder i det ene hjørne, og kigger skævt på dig. Det er sådan jeg har set på de fleste vandpibe caffer idag, det er typisk steder hvor der er fuldt med indvandre i caffen, så man ikke orker at gå ind. Det jeg tænker på er at det ikke skal være det samme stil, men mere moderne i det. Hvor alle kommer men samtidig anderledes... :) Men kan ikke rigtige fange nogle idéer på hvad jeg kan gøre anderledes.. Håber i har nogle ideer i vil dele :)
Hilsen
Yas |
Hejsa.
Det kan vel være lige meget om der er indvandrere eller ej - måske synes de bedre om vandpiber end os danskere :-)
Men du kan måske med den rette indretning forebygge en stemning hvor de sidder og skuler mærkeligt når der kommer en kartoffel med øl-vom ind ad døren :-)
Det skal jo ikke være et lille lummert værtshus/tyrkisk-klub-agtigt sted - der skal være stil over det så folk ikke tør sidde og og kigge skævt.