Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Debatforum til windows host

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

I en årrække har jeg brugt linux webservere til at hoste mine sites, men i forbindelse med et lille forsøg har vi nu været nødt til at anskaffe os en windows host (jeg har ikke servere hjemme men bruger en host).

Det er jo noget anderledes og jeg vil i den forbindelse høre om der er nogle der kender et godt debatforum der kan køre på en windows host, som denne:

Surftown Produkt Sammenligning

Da jeg jo arbejder ret meget uden løn i min fritid, har de projekter jeg er involveret i ikke de store kapital og derfor ville det være godt hvis det var gratis eller relativt billigt :)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Dette forum (www.idealbb.com) kører på windows servere, men det er jo ikke et gratis produkt.
 
Prøv evt. at se på www.planet-source-code.com om ikke der er noget du kan bruge. Det er ikke alt på PSC der kan anbefales, men læs kommentarene og du får en ide om det er værd at bruge tid på. Der ligger ihvertfald en del ASP og ASP.NET forums til download.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det! Det skal jeg lige undersøge.

Ja jeg har kigget lidt på disse forums, men må indrømme at jeg er ikke videre imponeret til de priser.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak! Det er valgt :) I al fald til test først
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)