Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AMINO SOMMERFEST !! 5. Juni 2010

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Hej Alle.

Som i kan se er tilmeldingen næsten på nul Sad

vi bliver desværre nødsaget til at aflyse dette arrangement..

mad til 40 mennesker og lokale der skal deles på 5 personer er lige dyrt nok Wink

Håber vi kan få lavet et succes møde i sensommeren :-)

Mikkel

Så slap grisen med livet i behold?!

Hvad ville der egentlig være galt i at man bare selv tog en engangsgrill med og nogen dåsebajer og mødtes i Mølleparken i Århus? ( flere mennesker der måske havde råd til at komme med - ikke alle har råd til betale en lille plovmand for en hyggeaften )

Jeg har leget lidt med tanken ( udsprunget fra dette emne ) om at oprette et emne der hedder sociale mødesteder for iværksætter.  

En af Aminos samarbejdspartner hedder Green Businnes House - hmmm.

Jeg er meget meget grøn i faget, og jeg har aldrig prøvet at iværksæt noget som helst i mit liv, jeg kan dårligt nok finde ud at sparke mig selv i røven - Tuborg gør livet grønnere, hmmm, loading loading loading.

The Green Office - hvad er det - hmmm, det grønne kontor = < værtshus > - bumle humle dumle - arhhh, det kan i godt bilde mig ind.

Ville det ikke være mere praktisk hvis man ind i mellem arrangeret nogen faste mødesteder for Amino medlemmer på forskellige værtshuse rundt omkring i kongeriget?

I København kunne det måske være hver den 1. fredag i hver måned på et eller andet fast værtshus.

Blot en tanke.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31

Martin Olesen:

MikkelFriis:

bump

Det ser lidt sort ud, ingen der har tilmeldt sig....

mangler stadig 40 tilmeldte Ick!

Synes det er et super fedt initiativ Mikkel, og ville rigtigt gerne deltage. Men som før nævnt er det fars dag, og for 6 år siden fik jeg den største farsdagsgave en mand kan få, hvilket afholder mig fra sådanne arrangementer denne dag.

Hej

Helt enig Yes

Det er nok ikke noget, der er taget højde for ved planlægningen.

Det vigtigste i mit liv, det vil jeg ikke undvære for noget andet. Fars dagYes

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37

Jeg ville gerne have støttet op om dette, men der er jo Skive Festival som skal passes i den uge.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:27

Tonny Skov Pedersen:

Martin Olesen:

MikkelFriis:

bump

Det ser lidt sort ud, ingen der har tilmeldt sig....

mangler stadig 40 tilmeldte Ick!

Synes det er et super fedt initiativ Mikkel, og ville rigtigt gerne deltage. Men som før nævnt er det fars dag, og for 6 år siden fik jeg den største farsdagsgave en mand kan få, hvilket afholder mig fra sådanne arrangementer denne dag.

Det er nok ikke noget, der er taget højde for ved planlægningen.

Timing er altafgørende for succes. Nu var det bare lidt af en tilfældighed at jeg undersøgte denne dato på wiki - jeg syntes bare at den sagde mig et eller andet.

Nå, men når man skal arrangere andre fester der kan komme i konflikt med andre højdepunkter hvad findes der så af muligheder?

Lad os sige at jeg gerne vil lave en fest 20 september 2010 - den dag er jo rimlig ( kalender ) normal, men det kan jo godt være at der bliver spillet en vigtigt fodblodslandskamp, en X-factor finale, lanceringen af en ny "Harry Potter" bog, eller noget helt  fjerde der bevirker at min fest ikke får den opmærksomhed som ønsket.

Findes der et  "programovervågningsoversigt" der tager højde for "relevante-fest-konflikt-ødelæggende-trussler" i både online og offline arrangementer - hvis i forstår hvad jeg mener?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 19:37

Jeg kunne da godt finde på at komme en tur forbi, hvis jeg når hjem fra USA inden den 5 Juni :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44

Hey

Var det en ide at få "AminoSupporten eller hvem der nu står bag Amino" om at arrangere?

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)