Så slap grisen med livet i behold?! Hvad ville der egentlig være galt i at man bare selv tog en engangsgrill med og nogen dåsebajer og mødtes i Mølleparken i Århus? ( flere mennesker der måske havde råd til at komme med - ikke alle har råd til betale en lille plovmand for en hyggeaften ) Jeg har leget lidt med tanken ( udsprunget fra dette emne ) om at oprette et emne der hedder sociale mødesteder for iværksætter. En af Aminos samarbejdspartner hedder Green Businnes House - hmmm. Jeg er meget meget grøn i faget, og jeg har aldrig prøvet at iværksæt noget som helst i mit liv, jeg kan dårligt nok finde ud at sparke mig selv i røven - Tuborg gør livet grønnere, hmmm, loading loading loading. The Green Office - hvad er det - hmmm, det grønne kontor = < værtshus > - bumle humle dumle - arhhh, det kan i godt bilde mig ind. Ville det ikke være mere praktisk hvis man ind i mellem arrangeret nogen faste mødesteder for Amino medlemmer på forskellige værtshuse rundt omkring i kongeriget? I København kunne det måske være hver den 1. fredag i hver måned på et eller andet fast værtshus. Blot en tanke.
|
Martin Olesen:MikkelFriis:
Synes det er et super fedt initiativ Mikkel, og ville rigtigt gerne deltage. Men som før nævnt er det fars dag, og for 6 år siden fik jeg den største farsdagsgave en mand kan få, hvilket afholder mig fra sådanne arrangementer denne dag.
Hej
Helt enig ![]()
Det er nok ikke noget, der er taget højde for ved planlægningen.
Det vigtigste i mit liv, det vil jeg ikke undvære for noget andet. Fars dag![]()
Hilsen
Tonny
Bliv gratis medlem