Så slap grisen med livet i behold?! Hvad ville der egentlig være galt i at man bare selv tog en engangsgrill med og nogen dåsebajer og mødtes i Mølleparken i Århus? ( flere mennesker der måske havde råd til at komme med - ikke alle har råd til betale en lille plovmand for en hyggeaften ) Jeg har leget lidt med tanken ( udsprunget fra dette emne ) om at oprette et emne der hedder sociale mødesteder for iværksætter. En af Aminos samarbejdspartner hedder Green Businnes House - hmmm. Jeg er meget meget grøn i faget, og jeg har aldrig prøvet at iværksæt noget som helst i mit liv, jeg kan dårligt nok finde ud at sparke mig selv i røven - Tuborg gør livet grønnere, hmmm, loading loading loading. The Green Office - hvad er det - hmmm, det grønne kontor = < værtshus > - bumle humle dumle - arhhh, det kan i godt bilde mig ind. Ville det ikke være mere praktisk hvis man ind i mellem arrangeret nogen faste mødesteder for Amino medlemmer på forskellige værtshuse rundt omkring i kongeriget? I København kunne det måske være hver den 1. fredag i hver måned på et eller andet fast værtshus. Blot en tanke.
|
Martin Olesen:MikkelFriis:
Synes det er et super fedt initiativ Mikkel, og ville rigtigt gerne deltage. Men som før nævnt er det fars dag, og for 6 år siden fik jeg den største farsdagsgave en mand kan få, hvilket afholder mig fra sådanne arrangementer denne dag.
Hej
Helt enig
Det er nok ikke noget, der er taget højde for ved planlægningen.
Det vigtigste i mit liv, det vil jeg ikke undvære for noget andet. Fars dag
Hilsen
Tonny