Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af indköbsportal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte et firma som skal hjälpe virksomheder med at köbe IT ind. Det vil  sige jeg skal ikke rådgive omkring hvilke lösninger de skal välge, MEN mere med selve procurementdelen (forhandlingsdelen).

I den forbindelse vil jeg også have udviklet en portal hvor köber anonymt kan ligge forespörgsler op (X önsker tilbud på navngivne switche, servere, PCére etc.) og sälgere evt. mod gebyr/abonnement kan få adgang til disse forespörgsler så de kan komme med den bedste pris!!

Er der nogle som ved hvad det koster at udvikle en portal til dette?
(Ved godt at jeg skal komme med en längere kravsspec. men bare en prisíde og om det evt. kan betale
sig at få udviklet i Östeuropa/Asien)

I det hele taget undrer jeg mig over, at det närmest er umuligt at finde virksomheder i DK som hjälper med
indköbsdelen. Der bliver jo handlet for milliarder og langtfra til den skarpeste pris hér i "monopol-DKBig Smile

Eneste jeg har kendskab til er:

http://www.independent-it.com/

http://www.bestsave4u.dk/

Jeg har tidligere talt om dette projekt på Amino, men et siperjob har holdt mig tilbage, MEN nu er det tid!!

Tilmeldt 8. Feb 08
Skrevet kl. 20:46
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:52

Jeg tror ikke der er et marked når du ikke kan tilbyde rådgivning, men lægger vægt på tror.

Der er flere prissammenligningssider med info om produkter og forhandler priser (edbpriser.dk og pricerunner.dk, dba.dk m.fl.) og desuden reklamerer elgiganten med altid at være billigst.

Kan du levere det billigere end disse og stadig tjene en indkomst?

PS. du bør sætte din mail profil til at andre kan kontakte dig, så får du mere gavn af at være herinde.

Mvh

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:44

Ambitious:

Er der nogle som ved hvad det koster at udvikle en portal til dette?
(Ved godt at jeg skal komme med en längere kravsspec. men bare en prisíde og om det evt. kan betale
sig at få udviklet i Östeuropa/Asien)

Jeg har fået udviklet sådan en portal, hvor det bare er andre produkter. Systemet kan beregne, hvilket tilbud der er bedst og en hel masse andre ting. Det løb op i 130.000 kr inden det var færdig.

Har tænkt på, at gå ind i markedet som dig, men rent økonomisk har jeg ikke kunne finde en forretningsmodel, der er rentabel, da priserne i forvejen er i bund.

Mvh

Tilmeldt 8. Feb 08
Skrevet kl. 21:32

Jeg vil kun gå på B2B-markedet og der har de virksomheder Du nävner intet at göre!!

B2B markedet er alle priser til forhandling imodsätning til B2C!!

Tilmeldt 8. Feb 08
Skrevet kl. 21:34

Der er massere at komme efter i softwarebranchen og mange virksomheder bruger to- og trecifret belöp årligt og kan Du bare spare dem for en million er Du kommet langtBig Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:12

Ambitious:
I det hele taget undrer jeg mig over, at det närmest er umuligt at finde virksomheder i DK som hjälper med
indköbsdelen. Der bliver jo handlet for milliarder og langtfra til den skarpeste pris hér i "monopol-DK

Jeg er netop ved at udvikle en service og har pt. nogle indkøbsopgaver, hvor jeg finder varer for andre virksomheder. Jeg undrer mig også over, hvorfor konsulentmarkedet indenfor indkøb er så smalt repræsenteret. Måske jeg finder ud af det hen ad vejen....

Michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)