Hejsa Jeg har brug for jeres mening om www.eboxen.dk. Min ven har efterhånden været i gang i 1/2 år, men der er jo altid plads til forbedringer :) Der er især 2 punkter, jeg er interesseret i: 1. Er siden brugervenlig? 2. Går du i stå på siden? Her tænker jeg på, om siden er indbydende til at surfe lidt rundt på, eller om du ikke ved, hvor du skal begynde og så hopper ud igen. Alle andre kommentarer er selvfølgelig også meget velkomne. På forhånd tak for hjælpen. |
Kom med jeres mening om www.eboxen.dk
Synes den virker fint. Dog synes jeg i skulle arbejde lidt med designet. Hvilket modul har i brugt til rabatkuponer? / Charly |
"Siden er købt og der kan snart købes film i shoppen" |
Tja - den er jo jævnt kedelig og skilder sig på ingen måde ud fra andre OsCommerce-shops. Men den er da brugervenlig nok, men jeg hader/HADER at scrolle på hjemmesider, hvis det da ikke lige er på amino.dk (host, host) Men hvis priserne er de laveste i Danmark er det OK... ![]() |
2. Det ser hyggeligt ud i sofaen, men her skulle du måske reklamere for nogle af dine knaldtilbud. 3. Jeg bryder mig ikke om det der scrollhalløjsa i højre bjælke. Lav det i stedet som noget der skifter med jævne mellemrum, som et slideshow, hvis der skal være bevægelse. Jeg kan bedst lide at tingene ikke ændrer sig for meget på en side. 4. Det er svært at læse blå på grøn. 5. Brugervenligheden er fin, men giv designet et generelt løft. Lars |
Hej, Tak, for feedbacken for eboxen, vennen har kiggede på det, og har sat en til at ændre på meget på siden |
Dette er godt nok et generelt problem med osCommerce men, menuen "Kategorier" virker ikke hos mig (opera9). Den er bare tom. Og så er man jo lidt på bar bund. Jeg kan self. jo bare vente på at et godt tilbud scroller forbi, meeen .. :) Har set samme problem på andre osCommerce shops. |
designet er temmeligt kedeligt, det virker alt alt for standadiseret og sterilt. Jeg ville personligt ikke bruge tid på at kigge rundt på siden, den virker bare ikke indbydende på mig. Rådet må være at der kommer en professionel designer ind over som kan give siden lidt liv. Peder |
Til Dennis Moellegaard Pedersen, Peder TakeTwo, der er sat en prof. webdesigner på og ændre hele designet, siden bliver med bedre design, mere brugervelligt, nemmere at over skue..., men skriv endelig hvis der er noget der mangler i jeres øjne når i handler på wenshops... |
Billedet af den lykkelige familie er alt for stort. Jeg vil helst se den film, jeg søger som det første, når jeg åbner siden - så behøver jeg ikke spilde min tid på at søge. Søgefunktionen skal være synlig, før jeg scroller - måske vil jeg hellere søge end scrolle, hvis jeg leder efter en bestemt film. Jeg hader din autoscroll med hitlisten til højre, men den virker - øjnene glider derud hele tiden, og sandsynligheden for at min ønskefilm er repræsenteret er ret stor, hvis jeg går efter det nyeste. Dit billede af filmklassikere i topbaren (hvis DD er en klassiker? .... nå lad os sige store, kendte film) signalerer, at jeg kan finde alt muligt gammelt - kan jeg det - jeg har ikke forsøgt. Hvis du primært ønsker at sælge det nyeste nye, skal du hellere vise det. mvh Hans |