Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den fede og rigtige tekstiltrykker søges?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer, - første gang jeg stifter bekendskab med dette site og lidt af en åbenbaring, da man kan bruge halve dage for at finde den rette til den rigtige, hvergang man skal ha'' fikset noget :-)

Vi har planer om nyt shirt site, - primæst t-shirts, men med mulighed for udvikling over andre produkter alt efter hvad der sker.

Leder efter en trykker, som vi skal kunne bruge til ALT tryk. Vi levere selv grafisk tryk.

Det siger sig selv at pris kvalitet på tryk skal være rigtig, - og ku'' evt. være inkl. trøjer, - hvis du vil være med og kan skaffe ønskede modeller. Der skal både være muligheder for små oplag og store.

Er der en trykker herinde? Eller kender du en, du ved virker ;-) ?

..gerne i KBH område.

Er også meget interesseret i at høre om nogle af jer benytter sig af tryk og trøjer i udland - og om det virker?

Håber at høre fra jer, - Karina

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:32
Hejsa Karina,

Jeg er ikke trykker, men handler bl.a. med profiltøj - det vil sige tøj til virksomheder der enten har broderi eller tryk på! Je har et par leverandører, som måske kunne hjælpe dig. Både på tryksiden og på tøjsiden!

Du kan evt. sende mig et par ord på mail, hvis du er interesseret! Fortsat god aften!

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 08:13
Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 12:21
hejsa

Som tidligere til folk som søger trykkere kan jeg endnu engang anbefale en amino dreng, som laver sublimt arbejde

www.mediamouse.dk
  - Jesper Norbøll har lavet flere ting til mig, og det er bare top dollar.

Ydermere snak evt med www.promotionbag.dk  som også har med sådan noget at gøre...........

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 23:03
Hejsa

Vi ligger i Herlev og vil da også gerne hjælpe.

Du kan kontakte os på 44912500 eller bl@imageprint.dk

Mvh

Brian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)