Hej med jer, - første gang jeg stifter bekendskab med dette site og lidt af en åbenbaring, da man kan bruge halve dage for at finde den rette til den rigtige, hvergang man skal ha'' fikset noget :-) Vi har planer om nyt shirt site, - primæst t-shirts, men med mulighed for udvikling over andre produkter alt efter hvad der sker. Leder efter en trykker, som vi skal kunne bruge til ALT tryk. Vi levere selv grafisk tryk. Det siger sig selv at pris kvalitet på tryk skal være rigtig, - og ku'' evt. være inkl. trøjer, - hvis du vil være med og kan skaffe ønskede modeller. Der skal både være muligheder for små oplag og store. Er der en trykker herinde? Eller kender du en, du ved virker ;-) ? ..gerne i KBH område. Er også meget interesseret i at høre om nogle af jer benytter sig af tryk og trøjer i udland - og om det virker? Håber at høre fra jer, - Karina |
Hejsa Karina,
Jeg er ikke trykker, men handler bl.a. med profiltøj - det vil sige tøj til virksomheder der enten har broderi eller tryk på! Je har et par leverandører, som måske kunne hjælpe dig. Både på tryksiden og på tøjsiden!
Du kan evt. sende mig et par ord på mail, hvis du er interesseret! Fortsat god aften!