Hvis jeg forstår dig ret, så blev du hyret til en opgave og hvis den mundede ud i at en investoren sagde OK - så fik du betaling det - ellers var det bare gratis arbejde. Er det rigtigt forstået.
Det lyder ikke til at du rigtigt for alvor har været indblandet i det med "få en andel af firmaet" udfra det du beskriver, som egentligt var det jeg efterspurgte. Du har som jeg har forstået basalt set kun løbet en risiko ved at tilbyde en kunde at udfører en opgave, hvis opgaven ikke lykkedes så ingen betaling. Derefter bliver dig og din makker tilbudt en andel i firmaet, men det lyder ikke helt til at I har lyst til at lege med mere eftersom i lige har oplevet et investor nej tak, og at ejeren af hjemmesiden ikke skal stille nogen garanti for at firmaet er 5 millioner værd om 6 måneder. Hvis ejeren godt kunne lide Jer og gerne stadige ville samarbejde med Jer - ville du så fortsætte arbejdet hvis du f.eks fik. 150 kroner pr time ( lad og sige at du normalt tager 500 pr time ) og oven i hatten optjener en andel på 0.25% pr 30 time.
Det kan jeg faktisk godt forstå.
I første omgang skal den ledes mellem jeg og programmøren - men efterhånden som firmaet vokser så skal der en ansættes en rigtig leder. |
Hej Michael,
Nu er der kommet mange gode råd til dig fra de flinke Aminoer, og de er alle nogle du skal tage med i dine overvejelser. Du skrev, at du nok mere er en type der bedst tegner og fortæller, og har brug for at sidde over for den du arbejder sammen med, vores programmører og designere kan jo af logiske grunde ikke sidde i stue med dig
. Vi kan dog sidde via Skype og tale sammen, slå cam til og dele skærm sammen, så det er da næsten så direkte som det kan være. Vi kan ikke tilbyde medarbejdere til 4.000,- kr. pr måned, og som jo nok også vil løbe op i mere når du har fået det hele talt sammen, men hvis vi kan lave en længerevarende aftale kan vi sikkert nok finde ud af en fair pris.
Hvis du vil vide lidt mere omkring hvordan vi arbejder eller har spørgsmål som du ønsker svar på, så send mig en mail. Jeg sender dig også gerne en referenceliste fra vores samarbejdspartnere fra Danmark og du vil sikkert både få ris og ros at vide.
Forsat god søndag
Med venlig hilsen
Lars
lars@indosoft.dk
www.indosoft.dk