Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Import" af polsk programmør søges.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået med tanken i nogen dage om at hyre en udlandsk ( billig ) programmør  til mit kommende internet firma.

Jeg kan tilbyde fri kost og logi ( ikke super luksus - især ikke maden.  ) + 4000 kroner pr måned i løn og en andel på 20% af firmaet.

Personen skal være rimlig skrap til PHP og MySQL.

Nogen der ved hvordan jeg skal får fat i sådan en person?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:34

Tag til Polen ;-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 20:40

enielsen:

Tag til Polen ;-)

Det er selvfølig oplagt. Men jeg kunne i så fald lige så godt rende rundt og snakke med de forskellige avisbude af polsk herkomst hvilken uddannelse baggrund de har - det kunne jo godt tænkes at en af dem var programmør. Det vil jeg lige gå ud i bybilledet at undersøge.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg har gået med tanken i nogen dage om at hyre en udlandsk ( billig ) programmør  til mit kommende internet firma.

Jeg kan tilbyde fri kost og logi ( ikke super luksus - især ikke maden.  ) + 4000 kroner pr måned i løn og en andel på 20% af firmaet.

Nogen der ved hvordan jeg skal får fat i sådan en person?

Har du ikke glemt at skrive at logi nok er i en 20 fods container ?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 21:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

Har du ikke glemt at skrive at logi nok er i en 20 fods container ?

Sådan er jeg slet ikke. Jeg prøver efter min bedste økonomiske evne at få nogen ting til at hænge sammen - jeg har kun 30.000 kroner på min personlig opsparing. Jeg vil meget gerne tilbyde en sofa og mad + en løn på 4000 kroner og en 20% andel.

Derudover et kammerat/venskab, vise personen rundt i København og tage en slapper over en øl på en god solskinsvejrsdag - der er ikke noget slave forhold lignede ting i det. Det er jeg simpelthen for et godt menneske til at lade være med.

Fra Kolding & Lynge
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:10

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Med omvendte fortegn... Ville du selv gøre det?

Mvh

Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:14

Jesper sådan kan du jo ikke stille det op? Ville du tage til polen og arbejde for 100 kroner i timen og sove i biler, lagerhaller og hvis du er heldig camping vogn? Jeg ville ikke, men jeg ved der er polakkere der vil rejse til danmark! ;)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 23:15

Min kærste er polsk og hun mener at 4000 kr er en ok go løn i polen..

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:17

Øhh må han ikke blive i Polen?

Jeg har selv en Filippiner 40 timer om ugen til 250$ om måneden (han har et par års erfaring med php mv og jeg bruger ham primært til internet research, linkbuilding, opsætning af wordpress og joomla sites).

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 10:56

Rasmus Lindgren:

Øhh må han ikke blive i Polen?

Jeg har selv en Filippiner 40 timer om ugen til 250$ om måneden (han har et par års erfaring med php mv og jeg bruger ham primært til internet research, linkbuilding, opsætning af wordpress og joomla sites).

Hej Rasmus

Grunden til at jeg gerne vil have en til Danmark er fordi at jeg er meget usikker på hvordan processen kommer til at forløbe når kommunikationen sker over chat eller email. Jeg ser mig ikke selv som den store skriftlige formidler, jeg er mere den type der skal sidde lidt med på sidelinien og pege på skærmen ( måske ret irriterene for en programmør, men jeg kan da godt gøre det på en humorisk måde ) hvordan det skal være ( hvis du forstår hvad jeg mener med det ).

Jeg har set her på Amino at man kan få løsninger på sine programmeringsopgaver i udlandet, jeg husker specielt denne side http://www.elance.com - et rimligt godt koncept Wink

Kan du / eller andre være søde at fortælle mig om Jeres erfaringer med at handle på denne måde - har i nogen eksempler på hvad der oftes bliver misforstået hvis man kan sige det på den måde.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)