Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Import" af polsk programmør søges.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået med tanken i nogen dage om at hyre en udlandsk ( billig ) programmør  til mit kommende internet firma.

Jeg kan tilbyde fri kost og logi ( ikke super luksus - især ikke maden.  ) + 4000 kroner pr måned i løn og en andel på 20% af firmaet.

Personen skal være rimlig skrap til PHP og MySQL.

Nogen der ved hvordan jeg skal får fat i sådan en person?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:34

Tag til Polen ;-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 20:40

enielsen:

Tag til Polen ;-)

Det er selvfølig oplagt. Men jeg kunne i så fald lige så godt rende rundt og snakke med de forskellige avisbude af polsk herkomst hvilken uddannelse baggrund de har - det kunne jo godt tænkes at en af dem var programmør. Det vil jeg lige gå ud i bybilledet at undersøge.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg har gået med tanken i nogen dage om at hyre en udlandsk ( billig ) programmør  til mit kommende internet firma.

Jeg kan tilbyde fri kost og logi ( ikke super luksus - især ikke maden.  ) + 4000 kroner pr måned i løn og en andel på 20% af firmaet.

Nogen der ved hvordan jeg skal får fat i sådan en person?

Har du ikke glemt at skrive at logi nok er i en 20 fods container ?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 21:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

Har du ikke glemt at skrive at logi nok er i en 20 fods container ?