Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Prozone.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 15:03

Glemte lige at skrive, tror i at skype-call-me knappen vil blive brugt, og er den udbredt nok til at folk vil kunne tolke det som om at de ringer op til mig på skype?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 15:09

Emil Pedersen:
Glemte lige at skrive, tror i at skype-call-me knappen vil blive brugt, og er den udbredt nok til at folk vil kunne tolke det som om at de ringer op til mig på skype?

Jeg har selv lige lavet en tråd der hedder Skype integrering hvor dette er igang med at blive taget op.

Nå men angående siden synes jeg jo det ser godt ud. Fint overskueligt, og fangende indhold. Jeg får dog lidt grafik fejl på min computer men det kan ligeså godt være hos mig det er galt. Se Screenshot:

Den laver simpelt hen datoerne om til Skype numre. Er det hos mig det er galt?

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 15:36

Thomas Lybek:

Emil Pedersen:

Jeg har selv lige lavet en tråd der hedder Skype integrering hvor dette er igang med at blive taget op.

Nå men angående siden synes jeg jo det ser godt ud. Fint overskueligt, og fangende indhold. Jeg får dog lidt grafik fejl på min computer men det kan ligeså godt være hos mig det er galt. Se Screenshot:

Den laver simpelt hen datoerne om til Skype numre. Er det hos mig det er galt?

Hej.

Jeg tror det er hos dig den er gal, hvis skype er indstillet til at lave 8 cifre om til et nummer, så gør den sådan der.

Spørgsmålet er bare om det vil blive brugt, altså call-me knappen? :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 15:38

Ved folk som har skype tror jeg faktisk den vil. Men en chat knap tror jeg også kunne være god :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 15:42

Thomas Lybek:

Ved folk som har skype tror jeg faktisk den vil. Men en chat knap tror jeg også kunne være god :)

En chat knap? Altså også på skype eller?

Personligt syntes jeg det kunne være en mega fed idé :D

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 15:47

Ja en chat knap gennem skype. Nogle personer derude er bange for bare at ringe til en virksomhed og har det bedre med at bare kunne snakke gennem tastaturet. Linket til knapperne er i min tråd.. 2 sek så linker jeg lige til tråden

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 15:48

Thomas Lybek:

Ja en chat knap gennem skype. Nogle personer derude er bange for bare at ringe til en virksomhed og har det bedre med at bare kunne snakke gennem tastaturet. Linket til knapperne er i min tråd.. 2 sek så linker jeg lige til tråden

Det lyder godt nok fedt!

Det vil jeg glæde mig til at kigge nærmere på! :D

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 15:51

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 16:14

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)