Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til internetprofiler.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Magazine for men Online:

''www.internetprofiler.dk er gratis at bruge for personer og virksomheder der arbejder med internet. Man kan indtil videre oprette en profil og indlægge alle de pressemeddelser man har lyst til så længe det handler om internet.''

Hvor kan jeg lægge pressemeddelelse op henne ? :)

Man skal først oprette en profil (hvilket også skal være tydeligere) . Derefter kan man lægge sine pressemeddelser op.

Nu kiggede jeg lige på din side og den handlede ikke så meget om internet. Det kan være at jeg skal ændre formuleringen til "arbejder med internetservice" i stedet for bare internet

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11
Tilmeldt 21. Mar 10
Skrevet kl. 11:29

Mikael christiansen:
Få fokus lige neden under hver artikel relevante artikler ikke lige neden under lig dagens video, denne her artike = hosting branchen er under kraftig forandring

Jeg skrotter dagens video...

Mikael christiansen:
Skær kraftigt ned på antal links på forsiden og find nogle enkel fokus emmer, da siden begynder et sted noget lige neden under snakkes om andet, neden under igen er der igen om det samme emme, jeg er fuldstændige forvirret, så få lavet en struktur og orden på siden.

Nu tror jeg ved hvad det er der forvirrer... Altså forsiden er lavet sådan at de tre seneste nyheder står øverst. Når den næste pressemedelse bliver lagt ind, så rykker de videre ned i den sektion man har valgt dengang man lagde pressemeddelsen ind. Altså hvis man laver en pressemeddelse om webdesign, så står den øverst på siden indtil der er kommet tre pressemeddelser mere. Derefter rykker den ned i sektionen webdesign, hvor den så står indtil der er kommet 4-6 nye pressemeddelser i kategorien webdesign.

Det har jeg gjort fordi, så vil man altid kunne orientere sig om de seneste nyheder i hver sektion uanset hvor mange nyheder der bliver lagt ind i de andre sektioner

Det fungerer på samme måde som på www.bandlist.dk hvor det bare er musik.

Jeg har bare ikke fundet pressemeddelser nok til at fyde forsiden endnu...

Forklarer det noget?

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Tilmeldt 21. Mar 10
Skrevet kl. 11:31

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:47

mr.guffe:

Mikael christiansen:
Skær kraftigt ned på antal links på forsiden og find nogle enkel fokus emmer, da siden begynder et sted noget lige neden under snakkes om andet, neden under igen er der igen om det samme emme, jeg er fuldstændige forvirret, så få lavet en struktur og orden på siden.

Nu tror jeg ved hvad det er der forvirrer... Altså forsiden er lavet sådan at de tre seneste nyheder står øverst. Når den næste pressemedelse bliver lagt ind, så rykker de videre ned i den sektion man har valgt dengang man lagde pressemeddelsen ind. Altså hvis man laver en pressemeddelse om webdesign, så står den øverst på siden indtil der er kommet tre pressemeddelser mere. Derefter rykker den ned i sektionen webdesign, hvor den så står indtil der er kommet 4-6 nye pressemeddelser i kategorien webdesign.

Det har jeg gjort fordi, så vil man altid kunne orientere sig om de seneste nyheder i hver sektion uanset hvor mange nyheder der bliver lagt ind i de andre sektioner

Det fungerer på samme måde som på www.bandlist.dk hvor det bare er musik.

Jeg har bare ikke fundet pressemeddelser nok til at fyde forsiden endnu...

Forklarer det noget?

Fjerner det problemet med de samme nyheder skrives flere gange på forsiden , jeg forstår ikke hvordan det fjerner problemet , i det du skriver?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Mar 10
Skrevet kl. 11:57

Mikael christiansen:
Fjerner det problemet med de samme nyheder skrives flere gange på forsiden , jeg forstår ikke hvordan det fjerner problemet , i det du skriver?

nej, det er en teknisk fej i den sektion, men det forklarer hvorfor der er en masse bjælker med overskrifter uden indhold

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)