Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankoverførelse ved Websalg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
For tre måneder siden gik min webshop i luften www.five-o.dk I øjeblikket har jeg to detail butikker henholdsvis i Hørsholm og Hillerød. Butikken i Hørsholm bliver dog lukket efter jul, så jeg kan koncentrer mig 100 % om Hillerød butikken og min nye webshop. Den har fra starten haft salg, men ikke noget og råbe hurra for! Har lige forsøgt at købe 1000 "klik" i de sponsorerede links, fra et firma der hedder 3D, hvilket har resulteret i ét salg og har kostet mig 3.400,-

Jeg tager i øjeblikket Dankort og Visa/Mastercard pakken.

Hvordan fungerer det med bankoverførelser og er det noget der er vær og at overveje?

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 15:40
Jamen gå da bare i banken og få oprettet en konto... det skader ikke at have bare husk du skal tjekke om kunden har betalt og hvilken ordre o.s.v...
har selv kun betaling via bankoverførsel... mest fordi jeg ikke gider pbs... og fordi jeg for det meste har b2b...

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:43
Hej,

Nu ved jeg ikke hvilken shop-løsning eller betalingsgateway du benytter.

Men e-pay.dk er en betalingsgateway som kan klare overførsler direkte fra kundens netbank over til et shopsystem.

Alternativt kan du bede kunden om at indsætte pengene på din konto med ordrenummer på indbetalingen.

Det kræver dog at du manulet skal gennemgå din konto for indbetalinger, og så bliver man iøvrigt heller ikke godkendt af e-mærket, da

denne måde at betale på giver forbrugerne væsentlig dårligere rettigheder.

Og om dit køb af sponsorerede links. Jeg går ud fra at det er googleAdwords du har købt.

Jeg ville bede om brugernavn og password til den adWordskonto de har oprettet til dig.

Og så gå ind og lave en rapport over den kampagne du har kørt.

Se hvilke søgeord dine klik er kommet fra og hvor de er kommet hen på din side, det kan højst sansynligt give dig en ide om hvorfor det ikke har givet noget mere salg.

Du kan læse dig frem til hvordan her:http://adwords.google.com/support/?hl=da

Eller du kan hyre en til at gøre det for dig, f.eks. mig

Venlig hilsen

Kasper

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:12
Jeg har mange kunder som laver alm bankoverførelser. Det giver ingen problemer. Men 75 % betaler med dankort

Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)