Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at blive iværksætter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er.

Jeg har fulgt Amino.dk i mange måneder og overvejer at starte en lille "forretning" selv. Nu forholder det sig sådan at jeg vil tjene mest muligt, og lave noget mindst muligt, som de fleste andre. Det er jo en ærlig sag og en elendig plan ;-)

Faktisk vil jeg gerne starte stille og roligt, for at lave nogle småpenge mens jeg studerer og høste lidt erfaring.
Men som student har jeg ikke 500.000,00 til leje af container fyldt med plastikposer og kuglepenne fra Kina,+ fragten til DK, leje af lager, kontorlokaler, lave PR, etc....

Og mest af alt mangler jeg selvfølgelig erfaring. :-)
Så jeg har nogle spørgsmål, som muligvis er blevet stillet før.

Hvis mit startkapital er 10.000:
1. Skal jeg registreres? Hvor?
2. Kan det overhovedet betale sig at importere fra andet end EU-lande, hvis det overhovedet kan!
3. Hvad kan det betale sig at importere?
4. Nogle links til nybegynder-guider?
5. Hvor skal jeg passe på ?

Og hvilke relevante spørgsmål har jeg glemt?..

På forhånd tak - vh André :)
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Stiller jeg de forkerte spørgsmål eller hvad gør en begynder forkert?
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-11-2006 18:19:31 Forfatter: Begynderheld Stiller jeg de forkerte spørgsmål eller hvad gør en begynder forkert?

 

Et godt råd, brug søge funktionen, så kan du få svar på alle dine spørgsmål

 

 

Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Er skam gjort, men finder søgefunktionen en anelse utilstrækkelig, så jeg må jo forlade siden igen uden svar ;-) . Men tak for det da :)   
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 3