Jeg er også interesseret, men hvordan foregår det m.h.t. flytning? Er der et tilhørende abonnement, eller kan man bare få det flyttet og bruge det med sit nuværende abonnement.?
Jeg er også interesseret, men hvordan foregår det m.h.t. flytning? Er der et tilhørende abonnement, eller kan man bare få det flyttet og bruge det med sit nuværende abonnement.?
Hej Rune..
Det er taletid startspakke.. Du kan bare opsøge dit selskab og bede om at flytte numret til et abonnement..
Og det er Ubrugt.
Mvh. Emrah
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.
skal man betale med solbriller? Skulle lige til at byde 20 kroner nemlig :-)
Iryna.dk:
Christopher har budt 20 stk. solbriller.
Hej Iryna.dk
Neej det skal man selvfølgelig ikke :D
Men et bud er et bud..
og dit bud på 20 kr. er også noteret :D
Emrah
Ok, men hvordan kan jeg så vide om de 20 kroner er mere eller mindre værd end tyve solbriller? Kunne jo være at jeg var interesseret i at byde mere end konkurrenterne? :-)
Ok, men hvordan kan jeg så vide om de 20 kroner er mere eller mindre værd end tyve solbriller? Kunne jo være at jeg var interesseret i at byde mere end konkurrenterne? :-)
Det skal jeg fortælle dig..
20 stk. solbriller til en værdig af 50 kr. stk.
Håber det er nok.. ;)
Emrah.
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.