Det er blot et spørgsmål om, at gøre tingene rigtig... |
Janus Lindau:
Det kommer helt an på mængden ;D
Men er der 3-5 stk i en pakke, så bliver det betragtet som illegal parallelimport med dertilhørende problemer...
Debat
Det er blot et spørgsmål om, at gøre tingene rigtig... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Det kommer helt an på mængden ;D Men er der 3-5 stk i en pakke, så bliver det betragtet som illegal parallelimport med dertilhørende problemer... |
Måske du skulle tjekke reglerne inden du kaster dig ud i noget! For du kender dem tydeligvis ik, og det kan blive en dyr affair, hvis det går galt! Videre salg på Ebay eller i USA har NADA med EU at gøre! |
|
En direkte skod artikel med en masse fejl... Dertil kommer en masse påstande og konklussioner, som der ik er bevis for... Den tager generelt fat i problemstillingen ud fra nogle helt forkerte punkter... OMMER! |
Der sker sådan set det, at nogle mennesker tænker længere frem end andre... Hva nu hvis følgende sker! Alle Ipads bliver taget i tolden og konfiskeret i henhold til Trademarklovgivningen. Stakkels den Amino, som så har betalt 80% upfront, og som så skal til at kæmpe med en privatsælger om at få de penge retur! Det bliver sku den dyreste "IPAD" nogensinde! |
|
Nej men det er vel vigtige informationer at få på forhånd... |
Og? Om det er dine private penge, din fars penge, din moster penge, dit firmas penge eller Bill Gates penge, så ændre det stadig ik fakta... Slap af du er påståelig i et emne, hvor du tydeligt hverken ved, hva der er højre, venstre, op og ned... IM OUT! |
Så fordi man gør andre opmærksom på reglerne, og den enorme risiko de løber, så er man negativ... Interessant livsantagelse... Så er SKAT, POLITIET mm vel os bare negative organer i et samfund! Og gider du citere mig en eneste gang, hvor jeg kommenterer prisen... ;D |
Men hva? Du beskylder mig lige for at nedgøre mandens pris, som jeg ALDRIG har omtalt!
Nedgøre hans indlæg? Tværtimod gør jeg andre opmærksom på, at hvis det går galt, så er pengene tabt, og trådstarter får en giga regning... Er det at nedgøre?
Det er så iorden ;D |