Tusind tak for alle jeres tilbagemeldinger, det er skønt! Jeg har lavet et par ændringer på siden nu. Jeg tror, jeg har fået det hele med i dette indlæg.
1. Navnet
Navnet er valgt fordi jeg forsøger at ramme et lidt yngre publikum end mange af de andre i branchen. Det skyldes hovedsagligt at jeg allerede har fat i rigtig mange mulige kunder i denne aldersgruppe gennem mine andre projekter (feks 75.000 brugere på www.GratisKondom.dk..). For at ramme dem forsøger jeg at gøre det lidt "sjovere" - derfor også smileys og den slags rundt omkring på sitet.
2. Produktbilleder
Jeg kan godt høre, at min beslutning om at gå live uden produktbilleder måske var lige vovet nok
Produktbilleder on their way...
3. Hvem er afsenderen
Jeg har gjort det mere tydeligt præcist hvad der kommer til at stå på pakken. Jeg vil også tage et par billeder af de kuverter, jeg sender i, så man kan se præcist hvordan det kommer til at se ud.
4. Kontakt os
Jeg har splittet "Hvem er vi?" siden op i en Hvem er vi og en Kontakt os-side. Samtidig har jeg også lavet en kontaktformular, til de, der foretrækker dét. Er det bedre på den måde?
5. Kondom-blog / artikel-database etc
Det er slet ikke nogen dum idé - jeg har allerede lavet en blog-underside, men den er ikke lagt ud, for jeg har ikke skrevet noget indhold på den endnu. Men det kommer!
6. Telefonnummer
Det passer mig dårligt at tilbyde support via telefon, - jeg er klar over, at det er noget crap, men jeg må hellere undvære en ordre eller to imod at jeg kan holde "fri" i dagtimerne.
7. Forside / Hjem
Der var allerede et "forside"-link i menuen. Teksten var bare "Bestil kondomer" - det har jeg lavet om, for det gav da ingen mening. 
8. Markedsføring
Jeg har forhåbentlig mange af mine kunder i mine databaser i forvejen, men derudover har jeg tænkt mig at gå amok i affiliate marketing, som jeg også skriver om på min blog..
9. Grafisk identitet
Det var faktisk en stor del af ideen oprindeligt, at bruge lille Frans en del, men jeg kan da godt se, at det totalt er glippet undervejs. Jeg vil få lavet en Frans der er involveret i den lille badge jeg har på forsiden med gratis levering ved køb over 150 kr.
I er velkomne til at lave test-ordrer, hvis I har lyst. I kan bare bestille med "Test Tester" som navn, så skal jeg nok sørge for, at I ikke får nogle kondomer..