Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny Web 2.0 ketchup - Kom og leg med mig!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde forestillet mig at vi legede lidt med tanken om at lave en ny ketchup, sådan rent ud sagt for sjovt. :)

Jeg syntes det kunne være skægt at se om vi ikke kunne konceptalisere os frem til noget spændende.

"Ketchup er en populær sauce, der som oftest er baseret på tomater. De grundlæggende ingredienser i moderne ketchup er tomater, vineddike, sukker, salt, allehånde, nelliker og kanel. Derudover tilsættes ofte løg, selleri og andre grøntsager."

- Wikiwiki

Jeg syntes at sammenhængen imellem hjertet og tomaten er rigtig fed. "I love you ketchup". Altså den søde ketchup. Jeg tænker mc-donalds ketchup. Jeg tænker en slags automatiseret sprøjte dispenser der skyder ketchup ud i doser ved hjælp af en gas patron.

En social networking ketchup der er personbundet på en karakter, som har holdninger og er med på beatet. En frisk ketchup. En ketchup som er vild med mad.

Eller en guld ketchup, der signalerer penge og bling bling alla Maxi king.. :)

Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:48

Hmmh! :) Det var hvad jeg fandt da jeg søgte på "automatic gas driven ketchup dispenser/nozle" Fancy, ikke?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:51

sødealexander:

Hmmh! :) Det var hvad jeg fandt da jeg søgte på "automatic gas driven ketchup dispenser/nozle" Fancy, ikke?

Det minder mig lidt om et drukspil jeg i år 2007 har skrevet om inde på et andet forum - jeg har en utrolig evne til at få alle indlæg til at dreje sig om sprut.

Bang bang.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)