|
Zepcom tilbyder i øjeblikket sikkerhedsanalyser med 10% rabat helt indtil nytår. Zepcoms sikkerhedsanalyser er din virksomheds mulighed for at få tjekket og forhøjet sikkerhedsniveauet på alle jeres IT-systemer. En sikkerhedsanalyse består basalt set af et kontrolleret hackerangreb mod jeres systemer, men hvor en normal ondsindet hacker ville forsøge at udnytte systemet til egen vinding, så fortæller vi jer om ethvert hul vi finder og hvordan I kan løse problemet. Virksomheder som Amitech Danmark A/S og SPAMfighter Aps har tidligere fået deres systemer analyseret af Zepcom og begge har været meget tilfredse. Faktisk har de været så tilfredse, at de har skrevet en fin anbefaling, som nu kan læses på Zepcoms webside under referencer. I kan finde langt mere information og bestillingsmuligheder på: https://www.zepcom.dk/services_sa.php Og så bare for at være flinke giver vi den første 2 der bestiller 30% rabat i stedet for 10%. Så skynd jer inden rabatten bliver stjålet for næsen af jer. Mvh. Michael Mortensen Zepcom |
Hvis I har testet SpamFighter hvordan kan det så være at man stadig kan lave HTML-injections? Og når man kan det, er i så 100% sikre på man ikke også kan lave JavaScript eller SQL-injections? :)
MARTIN for helvede, jeg HAR sagt det her til dig flere gange. Få nu for beskyttet jeres site ordenligt mod den slags! :) - Og nej, jeg poster IKKE resultaterne af min lille test her - jeg kan blot konstatere at injections stadig kan lade sig gøre. Og det er bare ikke godt :)
Og dette skal ikke tages som et decideret angreb på Zepcom - I er ikke værre end alle de andre sikkerhedsfirmaer jeg har set teste websites. HVER gang jeg har set sådan en test har jeg alligevel kunne slippe igennem. Og jeg er altså ikke nogen særlig god hacker. Nærmest en latterlig amatør. Så jeg tør slet ikke tænke på hvad dem der virkelig kan, kan lave af ballade ....
Jeg har tit opfordret kunder til at få testet deres sites, men jeg er holdt op med det da de test sikkerhedsfirmaerne laver alligevel ikke dur. Det er satme sørgeligt, for der er alvorligt brug for disse tests. Jeg føler mig bare ikke kvallificeret til at lave dem selv.
MARTIN for helvede, jeg HAR sagt det her til dig flere gange. Få nu for beskyttet jeres site ordenligt mod den slags! :) - Og nej, jeg poster IKKE resultaterne af min lille test her - jeg kan blot konstatere at injections stadig kan lade sig gøre. Og det er bare ikke godt :)
Og dette skal ikke tages som et decideret angreb på Zepcom - I er ikke værre end alle de andre sikkerhedsfirmaer jeg har set teste websites. HVER gang jeg har set sådan en test har jeg alligevel kunne slippe igennem. Og jeg er altså ikke nogen særlig god hacker. Nærmest en latterlig amatør. Så jeg tør slet ikke tænke på hvad dem der virkelig kan, kan lave af ballade ....
Jeg har tit opfordret kunder til at få testet deres sites, men jeg er holdt op med det da de test sikkerhedsfirmaerne laver alligevel ikke dur. Det er satme sørgeligt, for der er alvorligt brug for disse tests. Jeg føler mig bare ikke kvallificeret til at lave dem selv.
Bliv gratis medlem