Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor og/eller forretningspartner søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har for et par måneder udbredt mig på Amino om en idé til et koncept, som jeg stadig grunder lidt over. Problemet er, at jeg med mit regnskabskontor FOKUS har fået så travlt, at jeg ikke selv kan løfte den opgave at lave markedsundersøgelser, forretningsplaner m.m. Derfor søger jeg en person med drive, som kunne tænke sig at høre mere om ideen.

Uden at gå i detaljer er ideen en hybrid mellem elementer fra den blå avis-sitet og www.peterspris.dk - dog kun få varetyper og indenfor een specifik branche. Jeg har ganske kort nævnt ideen for min bank, som synes at det er en sjov idé, men mangler flere informationer, for at de vil støtte det. De få andre som har hørt om det - bl. a. en aktør på det specifikke marked - skulle lige tygge på den, men synes egentlig også ganske godt om det. Grunden til at der skulle tygges var, at det indenfor den branche er en helt ny måde at tænke på - at handle på.

Du må meget gerne være fra egnen hvor jeg bor - dvs. Varde/Esbjerg, men det er bestemt ikke et krav.

Der vil naturligvis være tale om et delvist ejerskab af virksomheden, og der er klart vækstpotentiale også i udlandet.

For at sige lidt mere er det ikke en håndgribelig vare, men en serviceydelse, der skal handles med.

Jeg håber at høre fra dig. Send gerne en PM med telefonnummer, og jeg ringer dig op.

Michael

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 16:38
Jeg har sendt dig PM.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:33

Hej Thomas

Tak for din henvendelse, men indlægget er fra 2006 og er ikke længere aktuelt.

Michael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)