Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop eller.....?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu prøver jeg her på "plus" siden, for jeg syntes ikke helt jeg har fået svar på mit spørgsmål da jeg stillede det ude i den anden debat.

Jeg har har, syntes jeg selv, en super ide til en......? og ja her opstår problemet allerede. Jeg vil gerne have en side som eks. trendsales, hvor kunder handler indbyrdes og jeg ikke har har noget med det at gøre. Men hvad hedder sådan en side, er det et shop eller hvad og skal der noget specielt til i forhold til en alm. webshop?

Jeg håber meget der sidder en som kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre.

Mange hilsner Mette

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 02:34

Hej Mette! 

Hvad man lige kalder sådan et site, det ved jeg ikke.

Men hvad forestiller du dig?  Er det et site med auktioner, eller er det et site hvor folk sætter en vare til salg til en fast pris, lige som på f.eks. papkassen.dk?  

Det er helt sikkert noget der kan laves, jeg kender ingen gratis fornuftige systemer, der kan det du ønsker som er lige til at gå til. 

Kan du fortælle lidt mere om projektet? Eventuelt om du har et budget til opstarten af det? 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:01

Det er vel "bare" en salgsside, som du leder efter ;D

Men sådan en er pænt dyr at starte op, da kunderne idag har store forventninger til systemet og sikkerheden... Største problem er faktisk betalingen! Ebay har Paypal og Trendsales har TS, men hva har du?

Desuden er der mange siden af denne slags efterhånden... Få store TS, DBA, Rebuy osv, samt en masse mindre, som alle bøvler med at skaffe trafik...

Så med mindre du kan tilbyde noget unikt, så er det både et presset og svært marked at indtage...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)