Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telesalg søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg er i den situation at jeg behøver noget telesalg sat igang, og i en forbindelse har jeg brug for nogen som kan løfte en sådan opgave. I følge mine egne ydmyge regnestykker er der et ganske pænt beløb at hente ind, og er jo dejligt. Situationen er den at jeg ikke har de store penge at lægge i et sådant salgsarbejde, derfor undrer jeg om ikke det er muligt at finde nogen der har lyst til at løfte en sådan opgave på ren provision ??, det er tale om en indtjening på kr. 1000 pr salg og ca 5000 potentielle købere.
Produktet er relativt let solgt, jeg kan dog ikke selv gøre grundet pres på udviklingssiden, og samtidigt må det gerne gå stærkt.

Nogen som er friske ?

/Peter

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 20:02
jeg følger med på tråden,

er spændt på om der er nogle der byder sig til eller kan henvise til firmaer der tilbyder denne service?

Og kunne også godt tænke mig at høre om der eventuelt er nogle på Amino, der har prøvet at outsource deres salg på denne facon? (virkede det?, hvad var omkostningen per salg? o.s.v.)

Mvh

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:14
Et godt råd: Drop provisionslønnede telefonsælgere! De er for desperate, og det giver i sidste ende ris til egen røv i mange tilfælde.

Brug istedet en dag på at besøge nogle forskellige callcentre, og få dem til at give et tilbud på en kort prøveperiode. Det firma der giver den bedste mavefornemmelse prøver du så af. Hvis produktet er let solgt som du skriver er provisionslønning også en dyr løsning på lang sigt.

Ovenstående er ihvertfald de erfaringer jeg har gjort mig.

mvh Carsten
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 22:14
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32
Vil da også gerne lige være med på en lytter her :-)
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:37
Jeg ville gerne vide lidt mere om det produkt der skal sælges, da det er svært at vurdere en opgave udfra et potentielt indtjeningsgrundlag.

Jeg starter dog først til januar med eget firma, så jeg lytter med og kommer gerne med et bud udfra nogle flere informationer.

Mvh

Christian

Nordjysk Marketing (pr. 1/1-07)

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:26
Hej Peter,

Egentlig er det ikke det jeg beskæftiger mig mest med for tiden, men da
jeg har en del erfaring fra telesalg og teleinterviews, kunne jeg da
godt tænke mig at høre lidt nærmere om produktet.

Jeg kan se at dit firma ligger på Østerbro og da jeg selv bor i 2100, kunne et evt. møde nok forholdsvis nemt arrangeres.

Du er velkommen til at skrive på sandino@ofir.dk

/Mads

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:49
Hej

Da jeg som bekendt ogsaa goer i marketing, faar du lige en PM fra mig ogsaa.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 13:33
Hej Peter,

Som jeg gjorde dig bekendt med i en PM (samme dag du oprettede tråden), kender jeg en freelancesælger, der kunne være interesseret.

Det er helt fint, at du ikke er interesseret i at blive sat i kontakt med en dygtig sælger, der gerne arbejder på ren provision, men et simpelt, kortfattet svar ville vel være overkommelig at sende afsted?

Hvis andre sidder med et spændende produkt, som de mangler sælgere til på provisions- og freelancebasis, skal de være mere end velkomne til at skrive til undertegnede. Skriv lidt detaljer om produktet og ønskede vilkår for samarbejdet, så sender jeg beskeden videre.

Fra Glostrup
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:17

Att: lasse

Jeg er int i en freelance sælger, til at finde kunder som er int at for lavet en hjemmeside.

max pris for en hjemmeside 4500,- ellers 399 pr måned alt inklusiv. meget simpel koncept.

Som et bonus for kunderne kan de få en gratis plads i vores portal.

Adam Taxim@live.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)